"Yarin kesin geliyorsun degil mi? Sakin ekme beni."
"Tamam Seung gelecegim dedim ya."
"Ayy cok guzel olucak! Neyse gec oldu hadi iyi geceler sana."
"Sanada."
Seungmin kendi odasina girip kapiyi kapatti bende once banyoya ilerledim. Baya yorgundum bu yuzden kisa bir dus alip kendimi yataga attim. Tam uykuya dalacagim sira, hem bornozla yatiyordum ve boyle yatarsam yarin hasta olarak uyanirdim hemde yarin Seungmin in arkadas grubuyla bulusacaktik. Daha dogrusu Seungmin in sevgilisinin arkadas grubu. Heycanli ve stresliydim. Daha once Seungmin den baska arkadasim olmamisti. Bu durumu daha heycanli yapan sey cocuklarin motorcu olmasi. Seungmin in Jeongin ile sevgili olmasi mucizeydi. İkiside farkli dunyalarin insanlariydi.
Sonunda kendi kendime olan savasimi bitirip once ustumu giyindim sonrada yarin ne giyecegime karar vermeye calistim. Sonunda uygun bir kombin yaptiktan sonra sandalyenin ustune birakarak yataga girdim ve uykuya daldim.
...
Sabah Seungmin in kapima alacakli gibi dayanmasiyla uyanip hizli bir kahvalti yaptim. Kiyafetlerimi giyinip oturma odasinda bekleyen Seungmin in yanina gittigimde beni kisaca suzmustu.
"Felix sen ciddi misin?"
"Ne? Ne oldu?"
Dedim anlamaz bir sekilde.
"Nereye gittigimizin farkindasin degil mi? Boyle motor hani karanlik yerler falan ya hani?"
"Off Seung ya. Bir sey oldu sandim bende. Motorcu arkadaslarin icin giyim tarzimi bozmayacagim anladin mi?"
"Tamam tamam peki. Nasil rahat ediyorsan oyle olsun."
Evden ciktiktan sonra Seungmin le klasik gezimi yapmistik. Avm, kahve dukkani falan derken saat 9 falan olmustu. Bulusma saatine yarim saat vardi. Hava bu saatlerde karardigi icin bu saati secmislerdi. Seungmin in sevgilisi Jeongin, bizi almaya gelmisti.
"Selam Lix."
"Selamm."
Kisa merhabalasma faslindan sonra taksiyle ara sokaklarin birine girip inmistik. Jeongin motorcu olmasina ragmen daha once binmedigimiz icin bizi taksiyle almisti.
Yururken Seungmin ve Jeongin arada konusuyor ve gulusuyordu bazen bende onlara katiliyordum. Tabi iste sap oldugum icin gulusecegim bir sevgilim yok.
Son girdigimiz sokakta bir dukkan cikti karsimiza. Jeongin kapidaki guvenlige birseyler dedikten sonra iceri girdik. İcerisi sigara kokuyordu. Fazla rahatsiz ediciydi ve bende bu kokudan hic hoslanmazdim. Jeongin bir masanin onunde durup teker teker selamlasti herkesle.
"Cocuklar bu Seungmin sevgilim. Buda arkadasimiz Felix."
Hepsine pek samimi olmayan ama sicak kanli bir selam verdikten sonra Seungmin in yanina oturdum. Yaklasik 7 kisi vardi. Hepside iyi gorunumluydu. Teker teker hepsine goz gezdirirken siyah a, uzun sacli, digerlerine gore fazla yakisikli olan cocukla goz goze gelmistik. Derince gozlerime bakiyordu. Bende o an gozlerimi cekmek istemedim. Uzun bir bakismanin ardindan Seungmin in beni durtmesiye gozlerimi kacirdim.
"Yedin bitirdin cocugu baka baka. Cok begendiysen ayarliyim sana."
Dedi kikirdayarak.
"Sacmalama Seung. Dikkatimi cekti sadece."
Dedikten sonra sirf merakimdan kisaca ona baktim. Coktan arkadaslarinin sohbetine katilmisti. Herkes konusup gulusurken bende arada sohbete katiliyordum.
"Ee Felix. Sevgilin var mi senin?"
Dedi isminin Houngyo oldugunu ogrendigim cocuk.
"Oooo Houngyo, Felix i mi begendin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu Çocuk ✓ Hyunlix
Fanfiction"Hayatında yaptığın en tehlikeli şeydir herhalde." "Hayır, aslında hayatımdaki en büyük tehlike sana aşık olmaktı." #hyunlix 702 - 23/07/2023