"Nerdeydin?" [4]

43 4 7
                                    

Bulusma gununun uzerinden iki gun gecmisti. İki gun boyunca Chan Hyung a seul u gezdirip eglenmistik. Hyunjinlede hic konusmamistik daha. Gerci neden konusalim ki arkadas bile sayilmayiz. Hakkimizda bildigimiz tek sey isimlerimiz ve ayni yonelime sahip olmamizdi.

"Jeongin festivale cagiriyor bizi gidelim mi?"

"Sen git ben gelmem."

Yaklasik yarim saattir Seungmin beni festivale goturmek icin ikna etmeye calisiyordu. Jeongin varsa Hyunjinde ordaydi ama oranin ortamini sevmedigim icin gitmek istemiyordum.

"Ya sen olmazsan Chan Hyung izin vermez ki nolur sende gel."

"Yok dedim yok!"

Bardagin tastigi yere vardigimda bagirmistim en son.

"Gelirsen sana Hyunjin i ayarlarim."

Dedi Seungmin yanima yaklasarak.

"Ne? Niye? Neden? Nasil?"

"Hahaha nasilda elin ayagin birbirine dolandi oyle! Hoslaniyorsun dimi Hyunjinden?"

"Ne?! Kimden?! Hyunjin mi? Asla."

"Aynen inandim salagimya ben. Yiyecek gibi bakiyorsun cocuga hem Jeongin den instagramini istemissin."

"Hey! Jeongin sana soyledimi?"

"Tabi canim ne sandin."

"Of seung. İyi tamam geliyorum."

"O zamann Hyunjin i sana ayarlamami istiyorsun oyle mi?"

Ellerini birlestirdi ve o sevimli ama sinir bozucu gulumsemesini yapti.

"Ben gidiyorum Chan Hyung a yardim edicem."

Deyip kalktim.

"Kac sen kac!"

...

"Ne giysem ya of! Hicbir seyim yok ki."

Gitmemize yarim saat kalmisti ve seungmin hala kiyafet secmeye baslamisti. Benim ki coktan hazirdi. Tabi ben secmemistim Seungmin benim icin etekli bir kombin yapmisti. Neymis Hyunjin etek seviyormus bulustugumuz gun beni suzmus surekli falan filan.

"Hadi sec artik jeongin gelir birazdan."

"Sadece jeongin degil."

Fisildayarak soyledigi icin duymamistim nerdeyse.

"Kim? Baska kim geliyor?"

"Hmm sir."

"Hey! Soylesene!"

"Hadi cik odadan git ustunu giy."

Beni apar topar odadan cikarmisti. Kapinin onunde yasadiklarimi sorguladiktan sonra odama gidip ustumu giyindim. (En sonda kombinin fotosuna bakabilirsinizz)

"Of tas gibi olmussun yine ben bayildim kim bilir hyu-"

"Nereye boyle?"

Diye iceri girmisti Chan Hyung. Girdigi gibi annesini bekleyen civcivler gibi hizada sira olmustuk.

"Jeongin in yanina gidiyoruz Hyung."

"Felix niye geliyor senle?"

"Ee cunku sey... cunku cani sıkılıyormus gel dedim geliyor."

"Ee bende geliyim o zaman."

"YOK! Yani yok sana gore degil pek biz gec olmadan doneriz."

Chan Hyunga birsey demeden hizlica ciktik.Kapinin onunde bizi almaya gelen Jeongin ve hala bilmedigim kisiyi beklemeye basladik. Yakin yerlerden motor sesleri gelmeye baslamistiki kapimizin onunde iki motor durdu. Jeongin kaskini cikartip sevgilisine sarildi. Bense diger kisiyi merak ediyor ve kaskini cikarmasini bekliyordum.
Sonunda motordan inip kaskini cikardi. (Dunyanin en kolay anlasilan cumlesini kurucak simdi yazariniz izleyin:D)

Motorcu Çocuk ✓ Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin