yn sinav oluyo

63 7 57
                                    

Biraz da medyaya cok guzel seyler koymam hakkinda

Lanet okula adimimi attigimda herkes bana bakmisti. Kahretsin guzelligim kahretsin! Herkes bana asik diye kiskancliktan kuduran kizlar var kudurmaya devam edin biçıs ben sizin gibi degilim. Neyseeeehh

Kulagimi sagir eden zil calmaya baslayinca icimden lanetler okuyup sinifima yurumeye baslamistim. Okulun zil sesi bile bi garipti amk. Resmen eba zili koymuslardi.

"AĞAĞAĞA ĞAĞAĞAĞA" Diye calan lanet dusuk butceli muzigi duymazdan gelip sinifima girdim ve yerime oturup beklemeye basladim.

"ANANİ SİKİM BİYOLOJİ HOCASİ SİNAV YAPCAKMİS AQQQ" diye bagiran arizona kertenkelesini duyunca

"NEEEEEE" diye bagirip aglayarak twerk atmaya baslamistim.

"Noluyo ln" falan diyolardi ama napabilirdim stres olmustum tamam mi!!!

Biyoloji hocasi: "Sa Allahin belalari ben geldim yazili yapiyoz yerlerinize oturun mallar. Bu ne yapiyo lan?"

Ogrenci1: "hocam o kafayi yedi bosverin" dediginde sinirlenmistim.

"Ne dion lan tuvalet fircasi"

Ogrenci1: "aaa rezillik resmenn hocam mudure verin pls"

Biyoloji hocasi: "ugrasamam canim bb" demisti ve kagitlari dagitmaya baslamisti.

Biyoloji hocasi: "baslayin reziller"

Ogrenciler: "ok"

Sorulara bakmistim vee- anani sikim hic bi bok bilmiyodum.

"Mayoz ne amina koyim mayonezin mutasyona ugramis hali mi"

Biyoloji hocasi: "kes lan sesini pis varos"

"Ulan ben sana yapacagimi bilirim bekle sn" diyip sorulara geri donmustum. Ve hepsini salla kazan taktigiyle sallayip hocaya teslim etmistim.

İlk ben teslim ettigim icin de herkes bana şok ve hayran dolu ifadelerle bakiyodu. Kiskandilar tabi cok havliyim.

Biyoloji hocasi: "tamam sg"

"Ok." Diyip pusimi sallaya sallaya havli bi sekilde disari cikmistim.



Bad boy conkuk uppam 😈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin