KURBAN BAYRAMİ OZEL!!🥰

61 6 39
                                    

Bugun kurban bayrami oldugu icin okul tatildi. Dun de pek bi sey yapmamistim o yuzden anlatmadim. Neyse biçıslar kurban bayramınız mübarek olanzi.

Lanet ailem kurban bayrami icin hic hazirlik yapmamisti. (Ne kadar salak bi ailem var kesin evlatligim.) Bu yuzden ailemle kurbanlik, seker ve kolonya alisverisi falan yapmaya gitcektik. Lanet kardesim memati de bizimle gelicekti.

Ane: "uyanin lan hayvan evlatlari saat 6 olmus hala yatiyonuz. Allah belanizi versin nefret ediyorum hepinizden. Ben oleyim de kurtulun benden."

Baba: 👁️👄👁️

Memati: "ane niye Allah belamizi versin yaa😭😭"

Ane: "kes lan."

Baba: "neyse cocuklar ananiz cildirdi cabuk hazirlanin birazdan hepimizi dover yoksa."

Neyse ulan. Hepimiz hazirlanmistik. Arabaya binip yola koyucaktik ki babam o lanet insanin beyninin kcine eden kurtce sarkilarindan acmisti. Ya zaten basim agriyo bi de bu igrenc sarkilari dinlicem rezillik yaaa😭😭

"kapat lan sunu" demistim.

Baba: "kes lan sesini. bunu dinlicez sizin icin fav playlistimden sectim hem de🥰"

"Allah belani versin." diyip somurta somurta disariyi izlemeye baslamistim. Disarida seker toplayan lanet veletler ve suriler vardi. Cami acip bi surinin yuzune tukurmustum.

Neyse ulan. İlk olarak seker almaya gelmistik.

Memati: "baba nolur milango alalim nütfeeeeeeeeennnn😭😭😭"

Baba: "paramiz mi var ulan aq cocugu. Bundan alicaz🥰"

Memati: "ya bi kere de ece falan alalim ya bi kere😭"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Memati: "ya bi kere de ece falan alalim ya bi kere😭"

Ane: "kes lan sesini simarik velet."

Memati: "fak yu biç🖕😭🖕" demisti. Anem de sinirlenip yuzune tukurmustu.

Sonraki duragimiz ise kolonyalar olmustu.

Memati:"abla bak cok guzle kokusu" diyip burnuma sokmaya calismisti.

"Anani sikeyim dursana ulan genzim yandi aq cocu😭"

Memati: "kendi ailene bile kufur ediyosun utan kendinden be rezil insan."

Ane: "neyse ulan su en ucuzunu alalim zaten enayi misafirlere fark etmiyo."

Baba: "ok" diyip onu da almistik. Simdi sira kurban etindeydi. O yuzden simdi de kasaba gidiyoduk.

Baba: "abe bize 5 kilo dana eti."

Kasapci: "4 bin lira🥰"

Baba: "neeeeee" diyip bayilmisti.

Ane: "bayildi Allahin belasi. Neyse etleri alalim bari."

Etleri alip babami arabaya goturmustuk. Uyanmasi icin de yuzune kolonya dokmustuk.

Doktugumuz anda pat diye uyanmisti.

"Laaaan niye kolonya dokuyosunuz o kadar para vermistik tokat atsaniza😭"

"Cimriligin daniskasisin amina koyim." O da kes lan diyip arabayi eve surmeye baslamisti.

Lanet kurtce sarkilari arasindan eve gidiyoduk simdi de.

"Muzik zevkini sikeyim🖕" diyip yolu izlemeye devam etmistim...

Part ikiyi bekleyin ulan.🥰🥰

Bad boy conkuk uppam 😈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin