Sabah erken kalktım.
Güneş canıma vurduğu için, fakat Melis için durum böyle değildi. Güneş onunda camına vuruyordu ama onun uğruna da bile değildi. Odasına gittim ve uzun bir süre uyandırma çabalarında bulundum. En sonunda kalktı, baya zor oldu.
Melis lise bire gidiyor A şubesine, ben lise ikiye gidiyorum B şubesinde.
Ben Melis'e tost yaparken Melis ise hazırlanıyordu.
Kendime her zamanki yulafı yaptım.Bazen bir kase yulaf bile sizi mutlu eder.
Hiç olmadık zaman da bile.Aslında çoğu kişiye göre sıkıcı bir hayatım var galiba. Bundan pek emin değilim.
Melis kahvaltısını ederken ben hazırlandım ve kahvaltımı ettim.
Üzerime, okul forması zorunlu olduğu için formamı ve pantolonumu giydim. Henüz tam yaz gelmediği için üzerime de bir kazak giydim.
Melisle evden çıktık ve durağa gittik.
Otobüs geldiğinde biz yeni durağa vermiştik hemen bindik tıklım tıklım dı. Okul ile durak arası 20 dk falandı, tabi yürümek 40 dk buluyordu bizde otobüsü tercih ediyorduk. Aslında yürümeyi tercih ederim, ama ne yapalım yapacak birşey yok, yoksa yetişemeyiz.
Okula vardık, indik, hava pusluydu ve soğuktu, sabahın 6'tısı olduğu için çok normal, ben sınıfa çıktım. Melis ise arkadaşlarının yanına gitti.
Pek te iyi bir arkadaş çevresi olduğunu söyleyemem bence, ama kendi bilir.Sınıfa çıktım.
Sıram cam tarafındaydı, sırama oturup ders zilini çalmasını bekledim.
Sınıfa Cem geldi. Cem benim sıra arkadaşım. Aslında iyi bir çocuk falan bana göre fazla eğlenceli deli dolu tabi bu özellik genelde onu iyi kılıyor.
Ama emin değilim.Zil çaldı. Sınıfa diyer öğrenciler de geldi. Ardından da hoca içeri girdi.
Ders fizik ti, fizik dersin de pek iyi olduğum söylenemez açıkçası ama yine de severim. Ortalama düzeyde normal bir fizik dersinin ardından, ilk tenefüs zili çaldı. Kantine inip bir şişe su aldım ve Keskin'i gördüm kantin de tost yiyordu. Çok takılmadım suyu alıp biraz dışarı çıktım Cem basketbol oynuyordu. Yanına gittim.
Arya;
-İyi atıştı fakat ıskaladın Cem.Cem;
-Haklısın gel birde seni görelim.Arya;
-Tamam.Bir kaç denemeden sonra potayı tutturdum.
Arya;
-Sonunda..Cem;
-İyi atıştıArya;
-Ben Arya Demirel bir dünya markası kapiş.Göz kırpıp Cem'in yanından uzaklaştım. Arkamdan omzuma hafif bir el deydi. Cem diye düşündüm.
Arya;
-Cem yenilgiyi kabul edemedin galiba.
He?Keskin;
-Cem deyil ben ayrıca Cem kim? AryaArya;
-Keskin! Birincisi ne oldu? İkincisi Cem'i kim olduğu seni ilgilendirmiyor.Keskin;
-Tamam sakin Melis nerede?
onu soracaktım.Arya;
-Melis mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLMAYACAKLARIN PEŞİNDEN
Literatura FemininaArya kardeşiyle yaşadığı sakın bir hayatı var dı. Aynı zamanda masum ve normaldi, okulda olanlara kadar. Arya'nın zor zamanları var. Sevemek istemediği ama takıntılı olduğu bir çocuk var.. Olay yeri Türkiye ve Pariste geçiyor. Zaman aşıma uğradı. Ya...