Yazar aşkonuz geldii. İlk bölüm az az değiştirdim. Ama bu bölüm full değiştirmeyi planlıyorum. Şans dileyin.
*KAVGA*
!OY VE YORUM SINIRI YOKTUR!"Benim tek suçum seni sevmekti."-Hyunjin
******
*YAZAR'IN BAKIŞ AÇISINDAN*Hyunjin içinden artık yeter dedi. Sinirliydi. Sevgilisi başka biriyle samimi konuşması Hyunjin'i sinirlendirmişti. Birşey demesede siniri sınırına geliyordu. Kim onun sinirini bozsa ona patlaycak gibiydi.
O sırada Felix'in telefonu çaldı. Tam Felix alacakkan Hyunjin alıp telefonu duvara attı. Parçalanan telefon sustu. Felix şaşırdı ve birazda korktu. Ama konuştu.
"Hyunjin... Ne yapıyorsun? O-o telefon kaç para... Haberin varmı?!"-Felix
"PARANI SİKEYİM. BIKTIM ARTIK KÖLEN GİBİ YAŞAMAKTAN. SEVGİLİNİM BEN SENİN. KÖLEN DEĞİLİM. YETTİ ARTIK BE. SENİN YÜZÜNDEN HAYATIMI ZEHİR EDEMEM. ATIK BİR İLİŞKİMİZ YOK."-Hyunjin
Felix duyduklarıyla şok olmuştu. çünkü Hyunjin resmen kükremişti. Felix sesini çıkaramadı. Hyunjin telefonunu, cüzdanını ve montunu alıp çıktı. Felix günlerce Hyunjin'i bekledi. Ama gelmedi...
Her zaman öyle olmazmıydı? Beklerdik ama beklediklerimiz biz bekledikce gelmez. Ümidimizi kestiğimizde gelir. Ama Hyunjin, Felix umudunu kestiğinde de gelmedi.
Artık Hyunlix diye birşey yoktu. Belkide bazılarının kötü sonu bazılarının mutlu başlangaçıdır. Felix aylarca bekledi... Bekledi... Bekledi... Ama yoktu. Kendisi kaybetmişti sevdiği adamı.
Sevdiği adam Başkasıyla yaşıyordu. Yeni tanıştığı Minho'nun platonik olarak sevdiği Jisung. Felix bunu Jisung'a ödetecekti. Hemde fena halde. Ama şimdilik birşey yapmamaya karar verdi Felix.
Üzgündü ama bu üzüntüsünü Box torbasından çıkarmayı seçti. Felix her gün aralıksız çalıştı. Güçlü olmak istiyordu. Ve istediği olmuştu. Hyunjin'le ayrıldıktan 2 yıl sonra Minho ona birşey teklif etti...
******
Hellüü arkadaşlar. Çok kısa oldu biliyorumm. özür dilerim. Ama en azından bütün bölümü değiştirmeyi başardım.İLK VERSİYON KELİME SAYISI;236
İKİNCİ VERSİYON KELİME SAYISI;244
Görüşmek üzere görüşürüzz.
bye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HyunSung
FanfictionYeniden yazıldı!! Hyunjin sevgilisi Felix tarafından zorbalanıyordu. Jisung ise önüne geleni zorbalayan bir restorant teslimatcısıydı. !BÜYÜK İHTİMAL ANGST OLACAK! . . . . . "Artık bu halimize dayanamıyorum."-Hyunjin "O zaman sg."-Felix ... Yazar:Li...