Han'ın anlatımı
Yıllar çok hızlı geçmiyormuydu? göz açıp kapıyıncaya kadar hiç bir şey olmamış gibiydi sanki..
Ben lisenin başları anne ve babasız kaldım. Korkularım vardı anne ve baba sevgisini kimseden alamazdım de mi?
Evet. Biliyorum ama işte babam annem arkadaşım Chan ve diğerleri geldi..
Ama onlarla bir ömür paylaşamazdım değilmi? Doğru geçiremezdim ama sonra işte onu buldum ömrümü paylaşacak biri
O benim ilk aşkım ve her şeyim oldu korkan ben korkmadım. Her ağlayışımda o sarıldı her güldüğümde o güldü.. ah
Ben ne ara böyle olmuştum.? Depresif hayattan bitmiş ben ne ara böyle güler yüzlü olup kendime zarar vermeyi bırakmıştım.
Neyseki o geldi hayatıma o olmasaydı yaşamıyordum.
Tatlı kedi kulakları, sallanan uzun tatlı kuyruğu, gülüşü ve mutlu olduğunda çıkarttığı mırıltı hayatım olmuştu.
Minho benim en değerlimdi ona zarar gelmesini asla istemezdim saç teline dokunsalar her şeyi yıkardım karşıma dünyayı bile alırdım.
Aish- tam düşüncelerin arasındayım öksürükmü tutar..
Ah.. balkondaydım demirlere yaslanmış üçüncü sigarımı içiyordum. Sigaraya yirmi iki yaşımda başladım şuan yirmi altı yaşımdaydım. Dört yıl geçti ne ara?
Minho:sevgilim
Han:noldu bebeğim?
Minho:nereye daldın bakalım?
Han:eskileri düşünüyordum
Minho:eskilerimi özledin?
Han:evet özledim
Minho:oww kıyamam bebeğime
Minho ile sevgili olmamızdan yedi yıl geçti koskoca yedi yıl. Ben hukuk okuyup ünlü bir avukat olmuştum, Minho bir işte çalışmıyor ev ile ilgileniyordu ah bide yeni bir eve taşındık iki katlıydı ben bir iş ev derken yoruluyordum. Minho halime kıyamıyordu o yüzden evde duruyordu. Bazen ağırlık olduğunu düşünüyordü ama ben engel çıkıyordum o hiç yük olmadı bana aldığım parada yetiyordu.
Minho:sevgilim içeri geçelim hava soğudu
Han:gerek yok tatlım rahatım
Minho:bende kalıyorum o zaman
Han:üşütürsün..
Minho:sende üşütürsün sende bir iş adamısın aşkım
Han: sevgilimin sözünü dinlemeliyim
Gülümseyip sigarayı söndürüm içeri geçtik. Koltuğa oturmadan önce sigara kokan üstümü değistirdim. Dişlerimi fırçalayıp geldim Minho etkilensin istemiyordum. İçeri geçip yemek yapmakla uğraşan sevgilimin yanına gittim. Ellerimi belinde birleştirdim hiç bırakmadım yıllardan beri yaptığımdan alışmıştı.
Minho:birileri ilgi istiyor galiba
Han:evet sevgilimden bir ilgiye ihtiyacım var
Minho:o zaman bir şart var yemeğin pişmesini bekle aşkım
Han:oww peki içerdeyim ben
İçeri geçtim, Changbin bana mesaj atmıştı. Hala beraberdik onlarla Changbinde benimleydi avukatlık yapıyordu, diğerlerini merak etmiş olmalısınızdır Felix dedesinden kalan büyük bir şirketin başına geçmişti. Hyunjin ünlü bir ressam olmuştu hatta Minhoyla bi kere resmimizi çizmişti. Evin bi köşesinde asılı, Chan polisiyede başkomiser olmuştu, Seungmin vokalist olmuştu konserler veriyordu, Jeongin doktor olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy ~Minho~
Fanfiction#Hanjisung etiketinde 65. Sıra 💪 05/04/2023 #changbin etiketinde 96. Sıra💪 10/03/2023 Minho:beni ne kadar seviyorsun? Han:sana canımı verebilcek kadar..