Sızı ile evden çıktım. Zorla sahip olunmadığım da kalmıştı o da oldu. Kolumun tutulup geri çekilmemle bana zorla sahip olan çocuk olduğunu fark ettim.
-Ne zaman bir daha geleceksin?
-Sanane ben sürekli aynı kişi ile beraber olmam
-Günlüksün yani
Dediği şey sinirimi bozarken tokat atmamak için kendimi zor tutuyordum.
-Kelimene dikkat et
-Öylesin ama hala kabulleneme-
Sağ elimin tersi ile tokadımı yapıştırdım. Başı sola dönerken yere bakakalmıştı. Geri dönüp yoluma devam ettim. Salağa bak resmen dalga geçiyor birde.
Öteden gelen otobüse bindim. Yer yoktu şaşırmadım. Bazen fahişe olmak zoruma gidiyordu. Bu meslekle para kazanıp kendime bir şey almak dokunuyordu. Gurur diye bir şey kalmamıştı. Orospunun gururu olmazdı.
Evimin olduğu yerde inip apartmana giriş yaptım. Odama girip üstümdekileri çıkardım. Banyonun suyunu açıp beklemeye başladım. Sıcak suyun akmaya başlaması ile duşa kabine girip elime lifi aldım.
Kendimi güzelce kefeleyip banyodan çıktım. Siyah iç çamaşırlarımı giydim. Kasıklarım fazlası ile sızlıyordu. Yanıma iyi ki hapımı getirmiştim yoksa kötü sonuçlar doğururdu. Televizyonun karşısına geçip haberlere baktım. Haftasonu olduğu için magazin haberleri vardı. Gördüğüm kişi ile kaşlarım çatıldı.
'Ünlü iş adamı Umut Ateş'e tokat atan kız kim? Birazdan magazinde'
-NE?!
İnanmıyorum bizi mi çektiler? Her yerde ben mi gündem olacam şimdi? Hay böyle işin ben! Twittera baktım hemen gündem olanlarda #umutateseatilantokat vardı. Dokunup fotoğraflara baktım. İyi ki yüzüm gözükmüyordu.
Tokat attığım anı yakalamışlardı diye sevinirken aşağıda video görmemle sevincim yarım kaldı. Video da ben gözüküyordum. Yüzüm kabak gibi ortadaydı. "Şaka mısınız gerçekten?!". Ya beni bulursa bu hırsla. Bulsun. Bende herkese zorla bana dokunduğunu söylerim. Evet problem çözüldü.
2 GÜN SONRA GECE 02:22
Kapının kırılırcasına çalınması ile yatağımdan sıçradım. Kimdi bu? Telefondan saate baktığım da 02:22'di. Yataktan kalkıp aynada üstüme başıma baktım. Beyaz iç göstermeyen tişörtüm ve siyah şortum vardı. Odadan çıkıp Kapının önüne geldim.
-Kim o?
Ses verilmemişti. Beklemeye başladım. Delikten de bir şey gözükmüyordu ki. Bir süre bekleyip kapıyı açmamla tutulup içeri geri sokulmam bir oldu. Kapıyı kapatıp karşıma geçti. Umut Ateş. Gözleri alev alev parlıyordu. Beni yakmak istercesine.
-Napıyorsun mal mısın?
-Evet sorun mu var?
-Evimden çıkıyor musun polisi mi arayayım?
-Yok çıkmıyorum.
Odada ki telefonumu almak için yönelecekken kolumdan tuttu. "Kim seni ayarladı? Kimin adamısın?",dedi. "Kimin adamı olacağım. Gece gece kapıma gelmişsin. Evime zorla giriyorsun. Güzellikle mi çıkarsın yoksa polisi arayayım mı?",dedim. Kaşlarını alayla kaldırıp "Birde masum ayakları. Senden iyi oyuncu olur",dedi. "Anlaşıldı polisi aramak en iyisi",diyerek odama geçtim.
Koridorda naptığıma bakıyordu. Telefonu elime alıp 155 i tuşladım. Arama tuşuna basıp kulağıma götürdüm. "Saçmalama", deyip üzerime doğru atılacağı sırada elinden kurtuldum. Operatör tam beni bağlarken elimden kapıp iptal tuşuna bastı.
"EVİMDEN DEFOL!",sesimi yükseltmeyecektim fakat iyice saçmalamaya başlamıştı. Bana inat sakin olup "Bağırma",dedi. "Gecenin köründe bir zır deli evime gelmiş bağırma diyor birde. Görürsün sen gününü",deyip onu ittim.
Beklemediği için hafif geri gitti. Kapıya koşup açacakken napacağımı anlayıp önüme geçti. Kollarımdan tutup geri odama sokmaya çalıştı , bende onu itmeye çalışıyordum. İkimiz ayakta boğuşurken kapı çaldı. "Deniz kızım iyi misin?",diyen Akın Amca kapımdaydı.
Seslenecekken Umut elini ağzıma bastırıp yere düşmemi sağladı. Üstümde yer alması ile hem elini çekmeye hem de üstümden kalkması ile çırpınıyordum. Var gücümle ağzımda olan elini dişlerimin arasına aldım. "Sen şimdi görürsün",diyerek boğazıma yapıştı.
Akın amca uyuyorum diye gitmişti. Nefessiz kaldığımdan ellerini çekmeye çalışıyordum. Gözlerim kararmaya başlarken aniden ellerini çekti. Doğrulup nefes almaya başladım. Başım dönüyordu çok nefessiz kalmıştım.
Beni kucağına alıp yatağa yatırdı. Kendime gelmeye çalıştığım için koruyamıyordum. "Kimin adamısın bilmem ama o haber boşa gitmesin",dedi. Ne bana tecavüz mü edecekti?
Hemde kendi evimde! Gözlerim sonuna kadar açılıp üzerimden onu itmeye çalıştım. Kollarımdan tutup tekrardan yatağa sabitlendim.
Ellerimi oynatıp kurtulmaya çalışıyordum. Gözlerim ellerimi kurtarmak ister gibi bakarken dudaklarıma yapışan dudaklar ile gözlerim gözleri ile buluştu. Vücudum otomatikman kurtulmak için kendisini sarsıp duruyordu.
Çırpınmam hiç hoşuna gitmemiş şekilde pantolonun kemerini çıkardı. Kemerle ellerimi sıkıca bağladı. Ağzıma da kravatını bağlayıp ayaklarımı açtı. Yalvarır gözlerle yapmaması için bakıyordum. "Oyun dediğin böyle olur", deyip şortumu çıkardı.
Yataktan inip pantolonunu aşağıya indirirken ben ise bağlı ellerime inat yataktan inip Kapıya koştum. Belime dolanıp ayaklarımı yerden kesti. Yatağa geri yatırıp ayaklarımı açtı.
Bakstırını çıkarıp cinsel organını görmemi sağladı. Geri geri gitmek için çırpınıyordum. Ayak bileklerimden tutup geri çekti. "Kendini kasma",dedi. Ayaklarımı birbirine yapıştırıp açmamasını sağlıyordum.
Dizlerimden tutup iki yana açtı. Saçlarım terden yüzüme yapışmıştı. Aletini deliğime sokup durdu. Kasıldığım için canım o kadar çok yandı ki doğrulmamı sağladı. Hızlı hareket ediyordu. İçimde ki yere vardığında boşaldı. Gözlerim açılırken yumurtalıklarıma geldiğini anladım.
Çırpınıp kurtulmaya çalışıyordum ve hapı yutmamıştım. Zafer kazanmışçasına boşalması bitene kadar içimde kaldı. Göğüslerime hiç dokunmamıştı. İçime girmek için buraya gelmişti. Tekrardan gel git yapıp İçimden çıktı.
Sıvı birbir yatağa akarken acı ile baş başa kalmıştım. Fazla çok fazla sızlıyordu. Yorgunlukla kendimi serbest bıraktım. O ise ellerimi çözdü. Ağzımdaki kravatı da çözdü. Tepkisiz kalmıştım. Onu geri itip hapı çantamdan aldım. Yutacakken elimdeki hapı aldı.
"Hamile kal da aklın başına gelsin",dedi. "Ne saçmalıyorsun amk!",diyerek tekrardan bir tane daha alacakken çözdüğü kemeri geri bağladı. Tişörtümü ve sütyenimi çıkartıp beni banyoya soktu. Boşaldığım yeri eliyle yıkayıp kuruladı.
Üstümü geri giydirip yatağa götürdü. "Şimdi sen çırpınmaya devam edersin",diyerek cebinden ilaç çıkardı. Ne bu der gibi baktığım için "Uyku ilacı",demesi ile ağzımı kapattım. İki tane çıkarıp eline aldı. Komidinimde ki bardağa su doldurup Yanıma geldi. Burnumu sıkıp nefessiz kalmamı sağladığından ağzımın açılması ile ikisini de ağzıma koydu. Suyu da içirip eliyle ağzımı kapattı. Yutmamla geri açtı.
Aradan 15 dakika geçmesi ile gözlerim kapanmaya başladı. En son ellerimi çözüp Üstümü örtmüştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERGÜN +18
Romance"Eğer bu eve adımını attıysan tadına bakılır",dedi. Ne saçmalıyordu bu? -Tamam bende evden giderim, geri dönüp kapıya gidecekken kollarımdan tutup duvara sabitledi. -Kolumu bırak. İğrenç penisini de benden çek Çekmek yerine taytıma dayanıp duruyor...