4

991 4 0
                                    

Uyandığım zaman ne yaşadığım aklıma gelmesi ile elime baktım. Elim bağlı değildi. Yataktan kalkıp aşağıya indim. Evde kimse yoktu. Umut gitmişti. Bebek olmayacaktı dimi? Evet bebek olmamalıydı. Hapı içememiştim. Eğer içseydim belki böyle bir korkum olmazdı. Hemen kadın doğum doktorunu aradım.

-Alo

-Alo Sercan Bey!

-Buyurun

-Sizin yanınıza geliyorum

Hastaneye geldiğimde direk Sercan beyin yanına gittim. Olanları anlatıp muanemi oldum. "Risk yok", demesiyle derin nefes aldım.

Eve gitmeyip işe koyuldum. Aldığım adrese gidip kapıyı tıkladım. Kapının açılmasıyla içeri girdim. "Ne kadar sexsisin",dedi. "Teşekkür ederim",diyip işe koyuldum. Dudaklarına yapışıp havaya kalkmasını sağladım. Dudaklarımı tutku ile öptükten sonra yatağa uzandırdı. Kıyafetlerimi nazikçe çıkarıp iç çamaşırlarımı da çıkardı.

"Bebeğim sik beni", diyerek sertliğine bastırdım kendimi. İç çamaşırsızdı. Pantolonunu çıkarıp penisini elime alıp usulca sıktım. "Ahh", diyerek inlerken hoşuma gittiği için sırıttım. Daha sert sıkmamla yerinde duramadı. Yatağa çıkıp üstümde yerini aldı. Kendini tutmakta zorlandığı için dudaklarımdan hıncını çıkarırcasına öptü.

Ellerim saçlarında dolanıyordu. Boynumdan başlayarak yavaşça öpe öpe aşağıya iniyordu. Bir eliyle sağ göğsümü avuç içine aldı. Diğer göğsümü dili içine alıp emmeye başladı. "Ah", diyerek başım yukarı kalkarken sıvı akmaya başladı. Göğsümü emip ısırırken bırakıp aşağıya inmeye başladı. Karnımı öpmesi ile bedenim havaya kalktı.

"Yeter hızlı ol", dememle inadına daha çok yavaşladı. Amımı yalaması ile çıldırdım. Vücudum yerinde durmuyordu. Zarımı dilinin hapsine alması ile beni tuttu. Otomatikman geri çekilmeme engel olup hem acıdan hem zevkten dört köşe oldum.

Zarımdan aşağıya kayması ile deliğime ağzını dayadı. Parmağını itmesi ile bedenim tamamiyle havaya kalktı. Penisini tutup sıkmamla aniden içime girdi. "Ah ah hızlan" dememle hızlandı. Mememe tekrar yönelip hem içimde gel git yapıyordu hem de mememi ısırıyordu. Karnıma sert ısırıklar bırakırken, aniden dudaklarıma kapandı. Dilim diliyle dans ederken içimden çıkmıştı.

Penisini ağzıma getirmesiyle dişlerimin arasına alıp ısırıp yalamaya başladım. Zevkten ikimizin de gözü dönmüştü. Ağzıma gel git yapmaya başlamasıyla dilimle de yalıyordum. Ağzıma boşalıp beyaz sıvıyı yuttum. Ağzımı ağzının içine alıp sıvıyı ağzımdan temizledi. Göğüslerimi avuçlarının içine alıp tekrar sıkmaya başladı. Yüzüstü yatırıp analıma girip gel git yaptı. Zevk bizi bitiriyordu.

HERGÜN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin