Odaya bir beş kişi daha alındı ve diğerli alt kata gönderildi. Bunu neden yaptıklarını anlayamamış olsamda karşımdaki herifi incelemeye devam ettim.Onu yıllardır araştırıyordum. Hakkında pek çok bilgiye sahiptim. O benim elimde bitecek ölmek için yalvaracaktı. Boyu tam 2 metreydi, bir gözü kehribar diğer gözü ise beyaza kaçan maviydi. Her her yerde öyle doğduğu yazıyordu, .Omuzları giydiği takımı yırtacak derecede genişti. Gözleri benim gözlerimle kesiştiğinde gözlerimi onun gözlerinden çekmedim. Ürkütücü görünüyordu ama ondan zerre kadar korkmuyordum.Beni baştan aşağıya süzdü. Çok uzaktık çokta yakın. Oturduğu sandalyeden kalktı. Benden gözünü aldıktan sonra odadakileri inceldi. İlk incelediği bendim.
"Hepiniz hoş geldiniz"
Herkes hoş bulduk demişti ben hariç. Oda bunu fark etmişti.
"Burada olmaktan korkan veya memnun olmayan, fikrini değiştirmek isteyen varsa şu an buradan çıkabilir"
Başka zaman çıkamadıklarını herkes biliyordu. Burada çalışmaya başlayan ya hep çalışır, ya da ölürdü. Şirketteki diğer çalışanları kovulduklarını söylüyorlardı ama biliyordum ki hepsini öldürmüşlerdi.
Kimse çıkmadı.
"Pekala o zaman herkes burada olmaktan memnun diye düşünüyorum"
Ah çok zeki adam. Odadaki çoğu kişinin tipi tehlikeli duruyordu. Üç beş kişi hariç.
"Sorusu olan veya aklında bir şüphesi olan var mı arazında?"
Ayağa kalkmış masasına yaslanmış kollarını birbirine kenetlemiş şekilde duruyordu. Yüzünde çok denecek kadar değil ama az denecek kadarda olmayan benleri vardı.
"Diğerleri neden içeri alınmadı ?"
Karer Vural Korer soruyu soran kişiye doğru döndürdü bakışlarını.
"İsim?"
"Şahin Vale"
Yanında ki adama işaret yaptı. Onu tanıyordum Gizay Ferkan onun sol koluydu. En çok güvendiği, en zeki adamı. Birde Giray ve Giran Ferkan vardı. Üçüzler. Gizay'ı diğer ikisinden ayıran tek şey o zehir gibi zekasıydı. İlk okula direk üçüncü sınıfla başlamıştı. Tam anlamıla tehlike arz ediyordu.
Gizay işaretle adama açıklama yaptı."Güvenlik bölümü üçe ayrılır Şahincim. En alt seviye çöp seviyesidir yani Holdinge kim giriyor kim çıkıyor veyahut sorun çıkaran biri olursa diye var. Onun üst seviyesi ikinci seviye çömez seviyesi şirketteki diğer değerli çalışanlarımızın yakından ilgilenilmesiyle görevlendirilirler. Üçüncü seviye ise cevher güvenlik, Holdingimizin en önemli güvenlik seviyesi. Yani senin seviyen"
Adnın Şahin olduğunu öğrendiğim adam kısaca başını salladı. Bize diyorlardı ki Holdingin arka yüzü sizin ellerinizde.
"Ve şöyleki size üç hak veririz, bir yanlışınızda bir alt seviyeye düşersiniz, bir hatanızda tekrar alt seviyeye düşersiniz, bir tanesinde daha... neyse onu yaparsanız görmüş olursunuz"
Ölürsünüz diyor kısacası.
"Hata yapmaktan kastımda öyle çok göze batmayan hatalardır, patronum titiz olmaya özen gösterir"
Gizay patronuna göz kırptığında oda karşılık olarak güldü. Az kaldı gülemeyeceği günlerin gelmesine.
"Birde işe alınmadan önce bir sınavdan geçeceksiniz"
Dövüşecektik. Ona baktığımda tek tek odadakileri inceliyordu.
"Size verilen kıyafetleri giyip bir üst kata gelin"
YOU ARE READING
SÜVEYDA
ChickLitKalpte oluşan günahlar siyah noktalara benzetilir ve bu siyah noktalara ait bilinmezlik makamına SÜVEYDA anlamı verilmektedir. "Söylesene sence o göğsündeki siyah nokta mı yoksa ben mi ?" Siyah noktaydı artık bunu biliyordum. "Orayı öpsem geçer miyd...