"ha siktir" dedi Gyuvin. Yakalanmıştı. Evet başı büyük dertteydi. En az 180 boyundaki,kaslı 2 adam peşindeydi. Peki şimdi ne yapacaktı? resmen bir kabustu. Daha dün Rickyle sınıfta kalıp sonrasında evine giden Gyuvin,günün sabahı zamanında kartlarını patlattığı 2 adamın adresini bulmasının felaketiyle uyanmıştı. Zamanında millete özenip 15 liraya aldığı panel hayatını karartmıştı. Instagram hesabına gelen mesajlara baktı. Kartlarını patlattığı adamlar Gyuvinin evini bulup fotoğrafını çektikten sonra Gyuvine yollamıştı.
Gyuvin ciddiye almayıp taşşak geçtikten sonra adamların görüntülü aramalarıyla işlerin ciddiliği anlaşılmıştı. Gyuvin büyük gerginlik içindeydi. Okula bile gitmedi. Tek yaptığı şey annesine babasına yalan söyleyerek evde kalmak oldu. Ama yine de çok gerilmişti hatta mesajları görünce kalp atışları arttı ve terlemeye başladı. Kıpkırmızı kesildi ve karnına ağrılar girdi. Nefes almaya bile zorlanıyordu. Boğazı düğümlendi hatta konuşamaz hale geldi. Zerre tahammülü bile yoktu sadece oturup ağlamak istiyordu. Büyük stres içinde evde kalıp saatlerce durdu. Eli kolu titriyordu. Kalp atışları asla yavaşlamadı,kalbi çıkacak gibiydi.
Ricky evine gidip azar işittikten sonra iplemeyıp saniyesinde uyumuştu. Çalan alarmla uyandıktan sonra zar zor uyanıp duşa girdi. Duşunu yaptıktan sonra vakit kaybetmeden giyinip okula gitmişti. Sınıfa girip Jiwoong ve Gunwook ikilisinin yanına gitti ama Gyuvinin olmayışı fark ettiği ilk şey oldu. Etrafa bakınırken gözleri Gyuvini arıyordu ama Gyuvin gelecek gibi değildi. Dün ki olay yüzünden uyanmakta zorlandığı için gelmediğini düşündü ama nedense kötü hissediyordu. Gyuvin olmayınca okul geçmiyor gibiydi bu yüzden yaptığı tek şey başını sıraya koyup uyumak oldu. Arada bi jiwoong ve Gunwook ikilisiyle konuşsa da zaman geçmiyor gibi geliyordu. Son derse bittiği an "sonunda" diyip evine gitti.
Gyuvin ise evde gergin gergin oturuyordu. Arada bi arkadaşlarına yazsa da arkadaşlarının dedikleri tek şey "kanka allah kurtarsın" demek oluyordu. Suçlu kendisiydi bu yüzden pek bir şey yapamıyordu. Akşam olmuştu bu yüzden babası geldi. Gyuvini stresli görünce ona dışarıya çıkıp hava almasını söyledi. Gyuvin de itiraz edip buna ihtiyacı olmadığını söyledi. Babası çocuğunun evde oturup telefona bakmak dışı hiçbir işlevi olmayan biri olmasını istemediği için ısrar etmeye devam etti. Gyuvin tamamen kötü hissediyordu babasının itirazı daha da kötü hissettirdi. Aşağıya baktığında kimse yoktu bu yüzden dışarıya 5 dakikalığına çıkma kararı aldı. Etrafına baka baka gergin bir şekilde yürüyordu. Kalbi hızlı atıyordu ve bu stresten kurtulmak istiyordu. Resmen felaket üstüne felaket yaşadı.
Dışarıya çıkıp etrafı dikkatlice izledi ama kimse yoktu. Stresten ölecek gibi olsa da "adamlık" yapmayı düşünüp biraz evden uzaklaştı. Evden uzaklaşıp evin yanındaki parka doğru geldi. Saat geçti bu yüzden bir oh çekip "burada yoklar" diyerek evine doğru gitmeye başladı. Artık babasının boş ısrarlarından da kurtulmuştu. Hızlı hızlı adımlarını atıp etrafa eskisi kadar dikkatli olmasa da bi tık dikkatli bakarken arkasından bi ses geldi:
"hey"
Gyuvin bitmiş gibi hissediyordu. Kalbi yerinden çıkacaktı. Elleri titredi. Yüzü bembeyaz oldu ve kaçmak istese de hareket bile edemedi. Gerginlikten ölecekti. Arkasına doğru yavaş yavaş döndü. Sarışın bir çocuk! evet sarışın bir çocuk. Ricky? Karşısındaki Rickydi. Gyuvin Rickyi gördüğü an şok üstüne şok yaşadı ve ne hissedeceğine şaşırdı. Ellerini dizlerine koyup sesli bir şekilde nefes alıp vermeye başladı. Kafasını kaldırıp karşısında duran çocuğun anlamsız bakışlarına baktı. Ricky,Gyuvinin kafasında ne yaşadığını asla anlamıyordu ama stresli olduğunun farkına varmıştı. Ellerini montunun cebine koyup Gyuvinin yanına doğru gelip "oğlum noldu lan iyi misin?" dedi. Gyuvin asla iyi görünmüyordu bu yüzden iyiyim diyip geçistiremezdi zaten. Rickye dönüp "ne iyiysi amk kalpten gidiyordum" dedi. Ricky, "seni bu kadar korkutmuş olamam galiba başka bir şey mi var?" diye sordu. Ama gyuvin o kadar berbat hissediyordu ki konuşamıyordu bile. Nefes nefese kalmıştı. Ricky,sorduğu soru cevapsız kalınca etrafa bakarak oflayıp yine Gyuvine döndü ve "kalk istersen su falan alalım" dedi. Gyuvin başını kaldırıp boynunu kıtlattıktan sonra anlamsız bir şekilde sırıttı. Ve parktaki banklardan birine doğru giderek yanına Rickyi çağırdı. Ve oturup ne olup bittiğini tamamen Rickye anlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİ 2 SIGMA | gyuricky
HumorMillete zorbalık taslayıp sigma olduğunu düşünen ricky ve gyuvin birbirlerine aşık olduktan sonra akıllanıp kötü kişiliklerini değiştirirler.