Gyuvin,karşısında Rickyi görünce hem şaşırmış hem de neye uğradığını bilmiyordu. Gözlerini ovalayıp saçlarını geriye doğru attıktan sonra karşısında duran çocuğa baktı. Gyuvin şaşkın gözlerle "niye inşaat izler gibi izliyorsun amk?" dedi. Ricky ne yaşadığını tam olarak bilmiyordu bu yüzden yalan bile söyleyemiyordu. Doğrusunu söylemek gerekirse özür dilemeyi planlamıştı ama Gyuvinin bu tavrı inanılmaz sinir bozucu geldiği için vaz geçmisti . Bu yüzden boğazını temizleyip ellerini cebine koyduktan sonra artist bir şekilde bakıp "bakmakta mi sorun oldu şimdi? dedi. Gyuvin bıkkın bir şekilde göz devirip alaycı gülüşünü attıktan sonra gözlerini karşısında duran çocuğun gözlerine dikerek "bakmak sorun değil ama daha dün kavga ettiğin adama aptal gibi bakarsan ne bakıyor bu aq derler anladın mı?" dedi. Ricky sadece bulunduğu durumdan kaçmak istiyordu. Uyuyor mu diye bakıyordu ama Gyuvin sorgulayıp duruyordu bu yüzden bu durum ona saçma gelmişti. Gözlerini kaçırıp kendi sırasına doğru giderek "Gyuvin seninle uğraşamam" dedi. Gyuvin,Rickynin kendini haksız bulduğunu ve hatta pişman olduğunu düşünüyordu bu yüzden sürekli üstüne gitmekten zevk alıyordu. Kendini bu olayda oldukça güçlü hissediyordu ve sürekli Rickyi ezme derdindeydi. Ricky sırasına doğru gittiğinde Gyuvin ondan gözlerini ayırmayıp kurnaz bir şekilde bakıyordu. Ricky ise çantasını topluyordu. Dersler boş olunca son ders müdür evlerine gitmelerine izin vermişti bu yüzden herkes tek tek gidiyordu ama Ricky 2 3 arkadaşıyla oynamaya devam edeceği için sınıfta çantasını bırakmıştı. Diğer öğrenciler müdür izin verir vermez evlerine gitmişti. Ama gyuvin sınıfta olduğu için hiçbir şeyden haberdar değildi hatta bunlar olurken 5.rüyasını falan görüyordu. Ricky gelmese büyük ihtimal son ders ziliyle uyanıp evine giderdi. Ricky gelmeyince Gunwook ve Jiwoong dışı aşağıda kimse kalmadığı için en son telefonlar verilince Jiwoong ve Gunwook evlerine gidip Rickye "biz gidiyoruz" diye mesaj atmışlardı. Rickynin disiplinlik olayları vardı bu yüzden "müdür bu konuyla ilgili konuşmak için çağırmıştır" diye düşünmüşlerdi. Ricky çantasını topladıktan sonra Gyuvinle göz göze geldi. Ricky piç gülüşü attıktan sonra Gyuvine doğru yaklaştı. Gyuvin ise sırasında öylece duruyordu. Ellerine gyuvinin sırasına koyup yüzlerinin arasındaki mesafeyi azalttıktan sonra gülmeyi kesip "son kalan gay" dedi. Cümlesini bitirdikten sonra koşup tam sınıf kapısını açarken kapı kolu elinde kaldı. Zaten zar zor dayanıyordu Ricky güçlü bir şekilde kapıyı açınca bu sefer kapı kolu tamamen kırılmıştı. Gyuvin, Rickynin dediğini zar zor kavramıştı bu yüzden ayağa kalkmamıştı bile. Gördüğü manzaraya da şaşkınlıktan tepki bile vermemişti. Ne dönüp bittiğini anladıktan sonra Rickynin anasına sövmeye başladı. Ricky ortamı sakinleştirmek ve belki Gyuvinle arasını düzeltmek için böyle bir şaka yapıp komik olacağını düşünmüştü. Arkadaşlığını kesmenin hatasına vardıktan sonra Gyuvinle yine tartışmak hiç iyi olmamıştı bu yüzden az da olsa 16 yaşındaki bir çocuğun aklını kullanarak yapabildiği en iyi şakayı yaptı. Ama şaka hüsranla bitmişti. İkiside beraber içeride kalmıştı. En kötüsüde öğretmenlerin yarısı ortalıkta olmadığı için seslenebilecekleri kimsenin olmamasıydı. Gyuvin ayağa kalkıp kapıda duran Rickynin yanına geldi. "Ricky ne yaşıyorsun sen aq" diyerek kızdı. Ricky ise oflayıp "ya kes aq ortamı yumuşatmaya çalıştım olana bak amk" Dedi. Ama bunu demek yetmedi çünkü Gyuvin uzun bir süre kızmaya devam etti.
Gyuvin:amaç neydi amk söylesene
Ricky:Ya mal mısın sen amk? dün suçun olmadığı halde arkadaşlarla üstüne gitmiştik bu yüzden bi özür dileyelim dedik. Geldiğimde uyuyordun ama emin olmak için baktığımda mal mal tartışmalar çıkardın. En sonunda hadi şaka yapayım ortam yumuşasın dedim o da olmadı amk
Gyuvin:elinin ayarını sikiyim şakaya bak amk
Ricky:sus orospu evladı senin yüzünden randevuya gidemicem aq
Gyuvin:ben mi yaptım amk
Ricky:kim yaptı sence amk uyuyor musun diye kontrol ettiğimde kavga çıkarmayıp sussaydın adam gibi özür diler siktirip giderdim amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH İKİZİ 2 SIGMA | gyuricky
HumorMillete zorbalık taslayıp sigma olduğunu düşünen ricky ve gyuvin birbirlerine aşık olduktan sonra akıllanıp kötü kişiliklerini değiştirirler.