KİMYA
Ve herkesin tanışma hikayesi vardır benimde Melodiy'le tanışma hikayem olduğu gibi. Aslında çok fantastik veya şaşırtıcı bi biçimde olmamıştı bizim tanışmamız. Yani ne kadar tuaf bi tanışma olabilirdiki sonuçta liseye başlıyordum ve lise hayatı televizyonlardaki gibi olmiycağınıda biliyordum :D Dost olmanın aşamaları vardır. İlk aşama " seni ilk gördüğümde çok pis sinir olmuştum " la başlar. Bizimkiside aynenn öyle olmuştu. Sınıfta herkes birbirini tanıtırken sıra Melodi'ye gelince bi sinirr bi gıcık kız demiştim. Her şeyimiz zıttı nerdeyse tuttuğumuz takımlar farklı ve ikimizde fanatiktik. Zaten tüm kavgalarımızda bundan oluyordu. He tabi bu arada bende Kimya :D Terazi burcu , esmer, içine kapanık ama aslında kendi içinde deli dolu bi insanımdır. Okulun ilk günleri takım konusunda benim tuttuğum takıma sallıyodu Melodi. Bende tabi karşılık veriyodum ve böylece aslında en nefret ettiğim kişi ünvanını kazanıyordu Melodi. Gözlüklü sarışın diş telleri olan ve benden baya kısa minyon bi tipti zaten. Hoş ben insanları dış görünüşüne göre yargılayıp hüküm koymam asla ama eminim Melodi benim hakkımda şişko diye atıp tutuyodur. Çünkü çokta zayıf olduğum söylenemez :D Fakat ikimizde ilerde birbirimizin en kadim kıymetli dostlarımız olucağını nerden bilebilirdik ki?