Kimya
Lise birde ilk defa bi şarkıyı hatırlamaya çalışırken Melodi'yle anlaşmıştık. Bir şarkıyı hatırlamaya çalışıyordum ve oda bildiğini söyleyip yazmıştı kağıda :D İlk defa burda anlaşmıştık pis sarışınla. Şarkıda gripinin bir şarkısıydı "saat 3 ,4,5 bana hiç fark etmez ne zaman çalınsa kalbim " diye giden bi şarkıydı işte :D Geometri dersinde iyi olduğum için hocadan daha kısa cevaplar buluyodum arada ' Kimyanın Yolu ' yazarak defterine kaydediyodu melodi agahaj. Sınıfta benim gibi kereminde geometrisi iyidi ve hep onla yarışıdım buyüzden de Melodi "Bunlarınki geometri aşkı" derdi sinir :D Evet aslında hâlâ birbirimizi sevmiyoduk veya bizimkisi nefret aşkımıydı bilmiyorum ama aramız kötüye gitmiyodu. Hatta 9. Sınıfının son gününde bir ağlamışım sınıflarımız ayrılıyo diye melodi dayanamayıp sarılmıştı oda ağlamıştı. Tabi ağlamamın sebebi melodi değildi :D Sınıfta çok olmasada iyi arkadaşlarım vardı özellikle Buse. Buse de melodiden pek hazetmezdi. Ayy biride bizi sevse keşke. Hep dostluktan bahsettim kendi ilişki hayatımı unuttum :D Aslında unutmamda doğal çünkü derslerine odaklı yaşayan bi inektim 9. Sınıfta. Erkeklere bir canavar gözüyle bakan hepsinden korkan ve uzak duran bir tiptim. Neden bilmiyorum ama halimden şikayetçi olduğum söylenemezdi. Tabi bunların hepsi Melodiyle dost olana kadar sürücekti.