Ľahla som si na sedačku. Začala som plakať. Počula som kroky a stíšila svoj plač.
,,Sára. Prosím čo plačeš?" opýtal sa má milo hlas. Nevedela som kto to je lebo moje vzlikanie bolo aj tak príliš hlasné.
,,Sára počúvaj ma. Oco tu ešte je a bude ťa počuť. O päť minút ide preč a potom si dáme čas aby si mi to od začiatku povedala čo povieš? Hm?" to už som hlas spoznala. Bola to Paula. Taketo problémy zažila tak vždy keď sa mi také dačo stane vždy vie čo povedať. Prikývla som. Ona sa zašila do svojej izby a ja do svojej. V ušiach som mala slúchadlá a počúvala -bad blood-(Taylor Swift) alebo aj niečo iné od nej ako -we are never ever getting back to gether-. Bolo mi s nich zle. No dá sa také niečo urobiť svojej frajerke alebo naj kamoške? No je to normálne?
Ocino odišiel.
,,Čaute babky!"povedal ocko.
,,Ahoj oci." povedala Paula. Ja som bola ticho. Paula vletela do mojej izby. Zdvihla som sa. ,,Sadaj maličká a vyklop to!"
Prečo má volá stále maličká?
Sadla som si.
,,Začni!"
Celé som jej to povedala. Do bodky.
,,Aaa tak preto sú v kuchyni pošlapané kvety! Vedela som že na tom niečo bude , ale nechcela som sa pýtať."
,,Kika Paula, Kikaaa!"
,,Ja ta chápem Sára. Vieš čo? Cez víkend sa spämatuješ. Ale radšej si píš denník."
Potom odišla. Dlho som nad tým rozmýšľala a hádajte čo: sedím na posteli a píšem si denník ;)!
Tak a zajtra zas a zas a zas. A zajtra na tú schôdzku pôjdem. Asi by som sa mala naučiť karate alebo judo. Budem sa dáko brániť a poriadne sa s ním rozidem!
Toto bola druhá časť. Dajte hviezdu ak sa vám páčila a ak nie napíšte čo sa vám nepáčilo prípadne ako zlepšiť-zmeniť. Ďakujem! Katka ;)
YOU ARE READING
Chat ;)
RomanceAhojte ja som katka. píšem knihu ktorá sa volá chat. Je to o 16 ročnom dievčati ktorú postihne niečo zlé. Má s toho zle v škole doma a všade. Sestra odíde na vysokú a jej nezostane nikdo lebo jej rodičia sa veľmi o ňu nezaujímajú. Jej život však zač...