Hepinizin kurban bayramı mübarek olsun ve yeni hikayem karşınızda <33
Hızlandım sanki sonsuzluğa kayıyormuş gibi hızlandım hemen ardından zıpladım ve üçlü takla ile yere indim tekrar aynı hareketi yapıp zarif bir şekilde buz pistine indim.
Kafamı yere eğdim gözlerimi kapattım derin bir nefes aldım ve ardından salonda büyük bir alkış tufanı oluştu. Kafamı kaldırdım seyircilere baktım gülümsemeye başladım sahadan çıktım antrenörümün yanına geçtim ve puan tablosuna baktım tam puan almıştım sınıf arkadaşım jessy hemen yanıma geldi
"tu étais si bonne paola" (çok iyiydin paola) dedi.
Diğer yarışmacılar da tamamladı birinci bendim okullar arası yarışmada okulumuzu ben temsil ediyordum tamam şuan temmuzun ortasındayız ama yarışlar devam ediyordu
Madalya töreninden sonra eve geçtim salonun kapısı açıktı tam geçiyordum ki annem seslendi.
"Paola, viens ici maintenant, nous avons quelque chose à te dire." (Paola hemen buraya gel seninle konuşmamız gereken konular var ) dedi
İceri girdim babam da evdeydi genelde bu saatlerde evde olmazdı bi terslik var belli ki .
"Y a-t-il un problème? " ( Bi problem mi var ) dedim
Kafasını salladı "nous allons en Turquie ce soir (bu gece Türkiye'ye gidiyoruz)
Daha ben konuşmadan annem lafa atladı .
"Tu peux être adopté, je t'ai accouché en Turquie ce jour-là, à cause de l'incendie de l'hôpital, les bébés nous ont été donnés tardivement, j'espère que l'enfant avec lequel tu t'es engagé est un garçon. " (sen evlatlık olabilirsin senin doğumunu Türkiye de yapmıştım o gün hastanede çıkan yangından bebekler bize geç verilmişti umarım karıştığın çocuk erkektir) dedi büyük bir mutlulukla.
Bana hamileyken daha doğrusu gerçek çocuğuna hamileyken cinsiyetine bakmamıştım sürpriz olsun diye kız olduğumu öğrenince büyük bir yıkıma uğramışlar ama dedem beni bırakmalarına izin vermemiş ve bunu her fırsatta bana söylerler.
Annem hep böyleydi benden hep nefret etti onlara anne baba demem yasaktı efendim gibi tabirler kullanırdım anne baba dediğimde pek iç açıcı şeyler olmazdı.
Her neyse benim adım paola safir aksu annem Fransız babam ise Türk 18 yaşına girecem yaşımdan büyük gösteriyorum belki de giyiniş biçimimden dolayı.Buz pateni ve balede profesyonel çalışmalar yapıyorum Birçok dövüş sanatları kursuna 10 yıldan fazla eğitim alıyorum Fransızca, Türkçe , Almanca, İngilizce, Rusça, İtalyanca, Japonca, Çince dillerini ana dilim gibi konuşabiliyorum keman, piyano, gitar çalabiliyorum ve bunların hepsini 10 yıldan fazladır neredeyse her gün yapıyorum.
Kahverengi saçlıyım gözlerim safir rengi 175cm boyundayım .
Dediğim gibi buz pateninde dünya çapında yarışıyorum dünya sampiyonlugunun çeyrek finallerine 3 ay var ve benim amacım şampiyon olup bu aileden kurtulmak.
⛸️ ⛸️ ⛸️
Sonunda Türkiye'ye varmıştık hastanenin kapısını önünde araba durunca indim babama dönüp
"Monsieur, ça va si vous ne me dites pas que je connais le turc ? " (efendim benim türkçe bildiğimi söylemezseniz olur mu?) dedim.
Kafasını salladı hastanenin tabelasına baktım ÖZEL YILDIRIM HASTANESİ yazıyordu doktorun odasına doğru ilerlerken herkesin gözleri bizim üzerimizdeydi annem dünyaca ünlü bir model ve onu burada görmek herkesi şaşırtıyor.
Odaya girdiğimizde muhtemelen gerçek ebeveynlerim ve benim yaşlarımda bir kız vardı .
Kızı incelediğimde tıpkı annem gibi siyah saçları yeşil gözleri vardı pürüzsüz yüzü gayet güzel vücüdü vardı üzerinde gri bir eşofman siyah geniş bir tişört ve siyah convers vardı saçlarını dağınık topuz yapmıştı yüzünde hiçbir makyaj ürünü yoktu benim zıttımdı.
Benim üstümde kumaş şort crop gömlek bilekte topuklu bot Fransız bere ve büyük halka küpeler ve olmazsa olmaz eldivenlerim vardı.
Yüzümde ise hafif gölgeli bir makyaj ve olmazsa olmazım kırmızı rujum vardı .
Beni görünce yüzünü buruşturdu tıpkı diğer insanlar gibi ben ise hiçbir tepki vermedim.
Annem olduğunu düşündüğüm kadın "hadi oğlum yap artık şu testi" dedi demek doktor oğluydu. İçeriye tatlı 25 yaşlarında bir hemşire girdi bizlerden kan alıp odadan çıktı.
"Sonuçlar 2-3 saate çıkar " dedi doktor.
⛸️ ⛸️ ⛸️
Sonuçlar açıklanması için tekrardan odaya geçtik doktor kağıtları açtı.
"Ilgın yıldırım %99.9 tufan aksu'nun kızı paola aksu %99.9 Kenan Yıldırım'ın kızı.
BÖLÜM SONU
Ɓölüm hakkında ne düşünüyorsunuz yorum yazmayı ve oylamayı unutmayın
<33Not: arkadaşlar paola'nın karakterini değiştirdim yaşına göre büyük görünüyordu umarım seversiniz yeni karakteri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜRLÜĞE KAY
Teen Fiction18 yaşına girecek olan bir genç kızın hayatı ne kadar alt üst olabilir ki bambaşka bir ülke bambaşka bir yaşam yeni bir hayat belki de yeni bir başlangıç. #abiler#yeni aile