ayrılık

496 43 8
                                    

Türkiye yukarı çıktı İngiltere'nin çalışma odasına, üstünü giydi aşağı indi.

"ama istersen eve gidebilirsin türkiy

" bilmem, eşyalarımı toplasam iyi olurdu."

" o zaman git hızlıca eşyalarını toplayıp₺

"peki"

Türkiye elindeki gömleği çantasına koydu ve eline telefonu alıp kapıyı açtı.
İngiltere Türkiyeyi yolcu ettikten sonra koltuğa oturdu.

...

Türkiye araba çağırıp bindi, Almanya ile ortak evlerine gidiyordu, başını cama yasladı ve yolu izlemeye başladı.

Kısa süre sonra araba durdu arabadan inip anahtar ile kapıyı açtı içerisi karanlıktı sadece üst kattan ışık geliyordu.
bütün lambaları açtı, " aşkım? " türkiye yavaşça arkasını döndü ona bakan Almanya'yı gördü "ne var?" Almanya yavaş adımlarla Türkiye'nin yanına geldip sarıldı. "Özür dilerim. " Almanya artık dahada türkiyeye yapışmıştı

"Bu sadece özür dilenip geçicek birşey mi? Böylemi sanıyorsun, beni bu kadar aptal mı sanıyorsun Almanya" "hayır ama... " Almanya türkiyeden ayrıldı "lütfen ayrılma... Sensiz ne yaparım ben" almanya fazla içtiği için yere oturdu.
"Bence gayet yaşayabilirsin"
"Hayır""

Türkiye yukarı kata çıkmak için yürümeye başladı.
"Nereye gidiyorsun? "
"Yukarı"
" bende gelicem"

Almanya zar zor ayağa kalkıp tutunarak Türkiye'nin peşinden yukarı çıktı.
Yatağa oturdu, türkiye dolabı açıp kıyafetlerini bavula yerleştirmeye başladı Almanya ise anlamıştı.

"TÜRKİYE!saçmalama"
"Bunu bana aldatan bir piç mi söylüyor"
"daha iyi olabiliriz lütfen gitme"

Türkiye onu dinlemeden bütün kıyafetlerini koymaya devam ediyordu.
En son bir kutuya eşyalarını koyduktan sonra ana sarılan Almanya'yı eliyle itti
Alamnya duvara çarptığı için sersemledi.

"Üzgün değilim ve görüşürüz Almanya sana İtalya ile kolay gelsin"

Türkiye eline aldaığı kutuyu ve bavul ile aşağı inip arabanın bagajına koydu kapıyı kabatıp öne geldi .
Türkiye şoföre

"Kendi evime götür"
"Efendim, nerede? "

Türkiye derin bir nefes aldı

"Sen sür ben söylerim"




ты обманывал (gay) (Turmany Ama Tureng) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin