sakar şey (yayınlama ananı sikerim)

397 36 13
                                    

not: kaçak yayınlandı

Türkiye eve gelince eşyalarını kenara attı, sallanarak yukarı çıktı. Kendisini yatağına attı ağlayan gözlerini kapattı "her orospu çocuğu bana denk geliyor" türkiye  sitem etti gözlerini oluştururken telefonu çaldı.

Türkiye yavaşça telefonu eline alıp açtı"alo? "
"Merhaba türkiye" bu İngilterenin sesiydi "efendim?"
"Sana nasılsın diye sorucaktım, işini Hallettin mi? "
"Evet terk ettim"
"Boşanma benden
" iyide 2vli değiliz"
"Yinede boşanın"
Türkiye güldü"teşekkürler destek olduğun için"
"Nedemek"
Türkiye ve İngiltere arasında sesizlik oldu.
"Ben kapatıyorum "
"Aa Niyeki? "
"Konuşmamız gereken bir şey yok"
"Almanya'yı ne yapıcaksın? " türkiye durdu "Almanı ne yapayım artık? " İngiltere kısa bir kahkaha  attı" hayır canım sana hayalet gibi musallat olucak peşinden gelicek "
Türkiye doğruldu"bunu başka zaman konuşsak? "
"O zaman görüşürüz" "bay"

Türkiye telefonu kapattı şuan onu rahatsız edicek tek şey almanyaydı. Türkiye ayağa kalkıp aşağı indi otomattan ke dişine şu doldurdu, yavaşça kafasına dikti, bardağı yerine hızlıca çarparak koydu.

Kapıdan kilit sesi gelmesiyle türkiye anı da arkasını döndü. Dış kapıdan anahtar sesleri geliyoedu kapı yavaşça açıldı.
İçerden Almanya çıktı "yavhu Almanya siktir git beanahtarı nerden buldun piç.

ты обманывал (gay) (Turmany Ama Tureng) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin