|2|

5 1 0
                                    

Gdy Mangle szła korytarzem do Pokoju Bonnie'go spotykała Chice i Fox'iego całujacych się namiętnie a Foxy złapał Chice za dupe.Mangle wpadła do nich jak szalona zaczęła płakać i szarpać Fox'iego.

-JAK MOGŁEŚ MI TO ZROBIĆ?!? TY SKURWIELU!-zaczęłam go szarpać z całej siły że uszkodzona mu jedną część po czym pobiegłam do Pokoju Fox'iego bardzo szybko.

-haha dziwka~-powiedział głośno po czym wstał i zaczął znów się lizać z Chicą.

Mangle wpadła do pokoju Bonnie'go i od razu położyła się na łóżku i zaczęłam ryczeć a Bonnie spędził na krześle przy biurku i uzupełniając jakieś dokumenty.

-co się stało ślicznotko...widzę że płakuniasz..-powiedział po czym wstał z krzesła podeszłedł i przykucnął do Mangle...

-Foxy..on mnie zdradził z Chicą...zobaczyłam ich razem...jak się  całują itd-mangle zaczęła się wypłakiwać na ramieniu Bonnie'go

-ejejejejej nie płakuniaj..pokaże mu że będzie aż żałował tamtej decyzji a teraz szybko leć do Pokoju wyśpij się bo widać zmęczona jesteś  -powiedział po czym Szybko wyszedł z pokoju.

BONNIE POV

Gdy zobaczyłem w jakim stanie jest Mangle od razu postanowiłem polecieć do niego..On ja serio zdradził..poprostu wierzyć mi się nie chce w niego przecież on..jest taki opiekuńczy itd.

MANGLE POV

Bonnie kazał mi iść do Pokoju i tak zrobiłam...byłam w rozpaczy że gdy przechodziłam zobaczyłam Fox'iego I Bonnie'go którzy rozmawiają i krzyczą na siebie nawzajem..

BONNIE POV

Gdy zobaczyłem te-tego-tego jebańca od razu go zaczepiłem i zaczęłem się z nim kłócić, widziałem jego chytry uśmiech a gdy popatrzyłem się w bok przechodziła cała zapłakana..bidulka...lubię i to bardzo ja dlatego mi jej tak szkoda ponieważ w każdej przykrej sytuacji była przy mnie wsumie to moją najlepszą przyjaciółka/kumpela..

- jak Ty tak mogłeś ja zdradzić?! Co ona ci zrobiła?! Jeszcze z taką psychopatką ją zdradziłeś!-powiedziałem wkurwiony na całego.

-ale kurwa to moją sprawą z kim będę chciał się umawiać! Nie twoja kurwa! A czemu Ty jej tak bronisz przecież to tylko jebana dziwka która nie wie nic o życiu! A zresztą była brzydka obleśna itd.-powiedział krzykiem Foxy.

-ta ale mogłeś jej kuźwa wytłumaczyć na spokojnie czemu chcesz zerwać że poprostu już jej nie kochasz itd..A Ty musiałeś jak jebany pedał ją zdradzić!!! A będę ją bronił całe życie ponieważ ona mnie wspiera w każdych moich gorszych i lepszych momentach!-powiedziałem już mocno, bardzo mocno wkurwiony po czym wierzyłem Fox'iego z soczystego liścia i wybrałem się w stronę mojego pokoju bo już nie chciałem zawracać Mangle głowy i powinna sobie sama to wszystko przemyśleć itd..

MANGLE POV

Poszłam do Pokoju po czym od razu walnełam się na łóżku biorąc telefon w jedną z moich puchatych łap i napisałam do Bonnie'go

-hey bonnie dziękuję Ci że pogadałeś z Foxy'm

Nie ma sprawy młoda:))zawsze możesz na mnie liczyć chcesz o czymś teraz popisać?

-no dobrze..zmieńmy teraz temat i chociaż na kilka minut zapomnę o nim...A więc co teraz robisz?

Teraz?Teraz leżę i pije sobie soczek Pomarańczowy i piszę z Tobą:))A Ty?

-ooo to smacznego soczku haha ja wsumie leżę pod kocykiem i także pisze z Tobą:))

Hahahaha urocza jesteś:333 Młoda wreszcie się uśmiechnęła:))

-BONNIEEEEE!!!ile razy mam ci to mwoic ze nie jestem juz młoda!

Hahaha dla mnie zawsze jesteś młoda;)

- to że jestem z Chicą i niesty Foxy'm młodsza o rok a ty z freddym macie 16 lat to juz nie moja sprawa kiedy sie urodziłam;-;

Hahaha już nie denerwuj się tak na mnie Bo mi smutno się robi:((

-dobra, dobra juz nie smutaj tak:*

Dobra ale czemu Ty misiak już nie śpisz jest już po północny..my musimy iść do ochornairza żeby go znow zbaic bo jakiś jest nowy hahah

-no dobrze;//

To już usypiam mi tam..dobra a ja już nie mogę pisać bo zaraz będzie moja kolej na wyjście więc papa buziaczki moja cudna lisiczko papa:**

-dobranoc i papa Bonnie:))

BONNIE POV

Niestety musiałem skończyć pisanie z Mangle ponieważ teraz moja kolej wiecie sami czego...

MANGLE POV

Gdy skończyłam pisać z Bonni'm nadal byłam przykryta i próbowałam usnąć i mi się udało:33

Please...Hide... || FNAF || ...MANGLE X SPRINGTRAP...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz