Bölüm 1

36 2 2
                                    

Emma'yla yolda dondurma yiyerek etüde gidiyorduk üniversite sınavları vardı ve gerçekten çok gergindim,hem yürüyor hem muhabbet ediyorduk.

Emma etüde yaklaştığımızda birini göstermek için koluma dokundu işaret ettiği tarafa baktığımda birden her tarafım hareket edemez oldu,hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkekti,sanırım ilk görüşte aşk buydu,sarı saçları,bal rengi gözleri vardı,ve üstüne giydiği gömlek onu sexy kılıyordu.

-"Alexis" cevap gelmeyince bidaha seslendi.

-"Alexis"

Emma'nın bağırdığını duyabiliyordum ama gözlerimi alamıyordum.Gücümü toplayıp Emma'ya baktığımda bana şaşkın gözlerle bakıyordu.

-"Etüdün önünden yürüyüp geçtin kendinde misin?"

-"evet sadece dalmışım,gösterdiğinin ıhhm adı-"

-"Ed,geçen hafta etüde gelmediğinde yeni geldi" cümlemi bitirmeden cevap vermişti.

Sanırım çıkılmaz bir girdabın içine girdim,aşık oldum.

Aşk hayal ettiğimiz kişi önümüze çıkınca daha da güzelleşir ve bana bu oluyordu.

Şuan kafanızın içinden konuşmadan nasıl aşık oluyorsun? dediğinizi duyabiliyorum ama bazen insanlar doğru kişiyi hissederler.Ne kadar saçma gelsede gözler insana her şeyi anlatır.

Etüde girdiğimizde sınıflarımıza ayrılmıştık Emma'yla Ed aynı sınıftaydı ben ise karşı sınıftaydım ama bu benim için sorun değildi çünkü Emma olduğu için her dakika o sınıfa girebilirdim.

Zil çaldığında sınıfa adımladım, ders sıkıcı geliyordu aklım diğer sınıftaydı,adeta bitsede gitsem modundaydım. Kafamı sıraya koydum ve aklımdan geçen düşüncelere kapıldım aklımdan bir sürü şey geçiyordu mutluyken birden mutsuz olmak buydu beynim kapkaranlıktı. Birden zilin sesiyle irkildim ve sıramdan kalktım.

Yan sınıfa doğru ilerledim kapının önüne geldiğimde saçımı düzelttim ve cesaretimi toplayıp içeri girdim.

Oturuyordu elinde telefonu vardı ve biriyle mesajlaşıyordu, sevgilisi mi vardı? Tabii ki vardı olmama ihtimalini düşünemiyorum bile,yakışıklı,sarı saçlı,uzun boylu,ve akıllı daha bi erkekte istenilecek ne olabilirdi? Espri anlayışı? Onuda zamanla anlarım zaten.

Düşüncelerimden sıyrıldığımda Emma bana anlamsız bir ifade ile bakıyordu çok fazla sessiz kalmıştım.

Emma'ya gülümseyip sınıftan çıkıcakken sınıftakiler benle şakalaşmaya başladılar,durmaları için bağırırken beni Ed'in üstüne ittiler -işte bu olması gereken en son şey -

-"B-ben özür dilerim"

-"Dikkat etsene!" Diye bağırdığında korkmuştum.

Bunun derdi neydi böyle üstüne kendim atlamadım sonuçta bana bağırıcak hakkı ona kim verdi?

Emma'ya veda edip sinirle sınıftan çıktım ve sınıfa girdim Brad tam karşımda duruyordu geçmeme izin vermeyip yine beni eğlendirmeye çalışıyordu,istemsizce gülüp Brad'i kenara ittiğimde bana sarılarak kaldırdı ve sırama götürdü.

•••

Etüt çıkışında Emma ve ben yürüyorduk,muhabbet ediyorduk konu Ed'e geldi.

-"Alexis bence Ed'le aranızda bir şeyler olucak" dediği şey üzerine gülmemek için kendimi zor tuttum

-"Saçmalama Emma" diyip konuyu geçiştirdim ve yürümeye devam ettim.

Dediği şey kafamı karıştırmıştı aramızda bir şey olabilirmiydi? Hayır kendini kandırma Alexis.

Kendi kendime konuşup yürüyordum eve yaklaştığımda Emma'ya veda edip ara sokağa girdim kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım.

-

Eve girdiğimde yorgun olduğumu hissettim ve duşa girdim.

Gerçekten iyi gelmişti sıcak su tüm vücuduma işliyordu sanki bütün dertlerim o suyla akıp gidiyordu ama her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bununda bir sonu vardı,suyu kapatıp havluya sarıldım saçlarımı taradım ve havluyu ıslak saçlarıma geçirdim.

Odama gelip bir şeyler giymek için dolabımı açtım,üstüme siyah bir t-shirt altımada pijamamı geçirdim.

Salona geldim koltuğun üstüne yayıldım ve televizyon izlerken gözlerimin kapandığını hissediyordum.

Uyumanın iyi bir seçim olduğuna karar verip gözlerimi ölümle yaşamanın ortasındaki ince çizgiye bırakıp uykuya daldım.

•Umarım beğenmişsinizdir ilk bölümü kısa tuttum vote ve yorum geldikçe yb gelir•

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sad but TrueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin