minho bayildi

172 25 35
                                    

bilinmeyen numara

bilinmeyen numara
nerdesiniz

sana da selam
oturuyoruz biz

bilinmeyen numara
iyi
(goruldu)

stream bite me

minho
nerdesiniz
benim bulusma iptal

kafedeyiz kos

hyunjin
su masanin atmosferini bi gorseniz
kimse konusmuyo birbiriyle
oyle oturuyoz
felix bi sey yap

napayim hyunjin
gelmis 4 kisi telefona gomuldu
anneleriyle cima eyliycem

seungmin
cenazedeyim

kanka gecmis olsun

hyunjin
cocuk olmus ne gecmis olsunu

topragi bol olsun 🙏🏻

seungmin
sag ol

minho
arka tarafta misiniz

evet evet
(14.02)

seungmin
eve geldim simdi
naptiniz
(19.38)

hyunjin
hic sorma
kavga cikti
minho bayildi bana getirdik

seungmin
ne kavgasi
geleyim mi
noldu anlatin

flashback

kafenin arka tarafina gecen minho'nun masayi bulmasi zor olmadi. sag olsun hyunjin'in pancar kafasi ben burdayim diye bagiriyordu. minho'nun geldigini goren ikili ise sessizce yerinde kıpırdandı. masa atmosferi gergindi, gerginligin sebebi de belli değil ki hocam?

"selam!"

minho'nun seslenmesiyle baslarini kaldirdi digerleri de telefonlarindan. ne olduysa da o anda oldu zaten. minho kendisini date icin eken chan'i gorunce... basta tepki vermek istemedi bakti sadece masadakilere. birkac kisi kendisine selam, diyerek cevap verdi.

minho sinirine hakim olamadi maalesef. hyunjin'in yanindaki bos sandalyeyi buyuk bi gurultuyle (ayi) cekerek oturdu, elindeki cantayi tabiricaizse masaya firlatti. odagi sadece chan iken burnundan soluyordu.

"gecmis olsun ya, ne cabuk iylesmissin oyle."

digerleri duruma anlam veremedi tabii nasil versinler. minho'nun bulusacagi kisi chan'mis meger.

"pardon?"

chan tanimamazliktan geldi, gizli gayligini aciga cikarmak istemiyordu ki. bu tabii mor sacliyi sinirlendirmeye yetti. ayaga kalktigi gibi chan'ın sandalyesini tutup çekti. o anki sinirle kavga etmeyi beceremeyen adam kendinin iki kati adami bi yumrukla yere serdi.

sonrasi belli tabii, herkes sok icinde ayirmaya calisti. chan ayaga kalkar kalkmaz minhoya okkali bi yumruk atti. bu surada aralarinda olan changbin de payina duseni almisti.

ne olduysa o yumruktan sonra oldu. minho bayildi... (saygiyla aniyoruz)

stream bite me

ALLAH kerim fatih terim | stray kidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin