Adım şeyma dünyevi yaşım 15 zebani yaşım yada my litte pony yaşım yok. Onun yerine winx clup yaşım var 777. Burcumu soran olursa diye biraz gidin burçlara inanmak yerine mbti ye inanın kişilik tipim entp ama değişmiş olabilir. En son 2/3 ay önce bakmıştım. Kilom 50 ye yakin olmasi gerekiyo boyda 168 falan. Size burda gittiğim liseyi söylemek isterdim ama özelden yazın söyliyim ipucu gebzede bi okul.Biraz hobilerimi söyliyim tiktoğa, instagrama bakmak wattpad okumayıda yazmayı da severim sonra dedikodu yapmak,stolk yapmak,resim çizmeyide severim,dersleride severim sadece din dersi dışında oda ortaokulda imam hatipte okuyup din derslerinden soğuduğum için sonra şarkı dinlemeyede bayılırım film dizi izlemeyide severim sıkılmazsam oda yani kısacası bi çok şeyi severim.Şimdi çekici bulduğum insanları söyliyim resim çizen insanlar,yabancı dil konuşan bi çok dil bilen yani polyglot olan insanlar,matematik yapan insanlar bana her zaman çekici gelmiştir.Sevmediğim insanlarda erkeklerin dikkatini çekmeye çalışan,onlar ne derse onu yapan,keko olan insanlar genelde bunlar şiveli konuşurlar hiç sevmem,yakın arkadaşının başarısını kıskanan pislikleride hiç sevmem,maçlara takıntılı olan kişileride hiç sevmem takımda tutmuyorum tutsamda aşırı fanatik hiç bi zaman olmam.Aşırı unutkan bi insanım ilaçlarımı içmeyide unutuyorum b12 ve demir eksikliğim var yaz yatilinde halletmeye çalışıcam.Son olarakta hayallerimden planlarımdan falan bahsediyim henüz bi meslek seçemedim ama ilerde yurt dışına falan çıkmak istiyorum bunu diyip şokta bimde falan çalışan olursam şaşırmayın.Dil öğrenmeyi çok istiyorum polyglot falan olsam ne güzel olur.Lgs sonucumdan sonra kendime gelemediğim için lisede başarıya kafayı taktım ilk dönem 95 ikinci dönem 99 ortalama yaptım sirf yks için hepsi zaten bu ortalamayi nasi yaptığımı diğer bölümlerde anlaticam,lgs sonucumda Allah belasını versin böyle sistemin 368 ve sövdüğüm okullar bile beni almadı.Yarın lisenin ilk günü nasi geçti onu anlaticam beklemede kalin.