3.Bölüm.

20 1 0
                                    

Bir kaç gündür Kaan servise gelmiyordu.Bende içten içe üzülüp okudan uzaklaşıyordum.Her sabah istemiyerek kalkıp istemiyerek servise biniyordum.


Bugün günlerden Cuma.Sabah Eda'nın haykırışlarıyla uyanıyorum.


"Anneeee sustur şunuuu"


-Doğa kızım o senin kardeşin farkındaysan kalk ve bak!


"Off annee"


Eda'nın odasına giderek kucağıma aldım.Mutfağa inip mama koltuğuna oturttum.Ardından bir kaç şey atıştırıp servise yöneldim.Kapıdan çaktırmadan Kaan'a baktım.Yine yoktu.Sonra servisciye yönelerek ;


-Bugün gelmiyiceğim.

dedim.

Eve geri dönerek anne bugün kimse yokmuş okulda.Bende gitmiyiceğim dedim.Annem dünden razı olucak ki iyi tamam kızım kardeşinle ilgilen dedi.Hiç itiraz etmeden Eda'yı aldım ve salona gittim.Eda kucağımda şirin hareketler yapıp gülüyordu.Yere indirdim ve telefonumu elime aldım.Whatsapp'dan mesaj gelmişti.KAAN!İnanamıyorum.Sevinç çığlıkları arasında mesajı okudum.Fakat sevincim fazla sürmedi.Kaan'ın babaannesi çok rahatsızlanmıştı ve Kaan'da refakatçi olarak yanına gitmişti.Banada eğer müsaitsen parka gel diye mesaj atmıştı.Tabi ki gidicem!


Anneme "anne ben Eda'yı parka götürüyorum" deyip çıktım.Parka gittik.Kaan bankta oturmuş beni bekliyordu.Yanına gittim ve merhaba dedim.Aynı şekilde karşılık verdi.Biraz konuştudan sonra Eda'yı kucağına alıp sevdi.Bir süre sonra Eda kucağında uyudu.Kaan bana yönelerek


-Çok tatlı.Aynı sana benziyor.Dedi


Mutluluktan uçuyorumm!

Bunu belli etmiyerek teşekkür ettim.Eda'yı arabasına koydu.Bende şefkatli bir biçimde üstünü örttüm.Kaan ayağa kalkınca mecburi olarak bende ayağa kalktım.Yarın eğer işin yoksa yemeğe gidelim mi ?diye sordu.

Tabii kii :) diyerek cevap verdim.

Ama bu küçük misafirimizde gelsin..


Olurr.


Allah'ım çok şükür yaa.Eve girer girmez Eda'yı yatağına bırakıp KOTON'a gittim.Bir Tayt ve bluz alıp çıktım.Sonra LCW'ye gidip Eda için cicili bicili bir elbise aldım.Yarın ikimizde bunları giyicektik.:) :)


ARKADAŞLAR OY VERİN PLS <3 :)

PRENSES.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin