Prológus

111 5 0
                                    

Nagyon kicsi voltam. Nagyon. Az erdőben mászkáltam. Nagyon kicsiként. Ott rohantam, szaladtam, futottam vagyis inkább másztam, azt már nem tudom hova csak mentem. Majd bele ütköztem egy férfiba és egy nőbe. Sírtam nem tudtam kik. Valamit kérdeztek tőlem, de mivel kicsi voltam nem értettem mit akarnak. De magukkal vittek. Mondjuk azt nem tudtam, hogy honnan gondolták, hogy nincsenek szüleim. Azt viszont észre vették, hogy öt ujjam van. Befogadtak, vigyáztak rám, gondoskodtak rólam, sajtúként neveltek, mondták, hogy szólítsam őket apának és anyának. A mai napig így teszem. Mivel nem tudták, hogy hívnak így Tarya (ejtsd: Taria) Sully. Azért neveztek így, mert a nevem azt jelenti, hogy "erdő szökött" (csak kitaláltam valamit). Majd pár év elteltével született nekik egy gyerekük. Neteyam. Féltem, hogy ezért engem elhagynak, de szó sem volt erről. Úgy éreztem inkább, hogy a vér szerinti tesóm lett. Nagyon jól elvoltunk. Majd mikor Neteyam 1 éves lett én pedig 3 akkor örökbe fogadtuk a húgunkat. Kirit. Grace avatarjának gyermekét. 3-man is jól elvoltunk. És rögtön szinte mikor befogadtuk Kirit anyáéknak lett még egy gyerekük. Lo'ak. 4-en is jól elvoltunk. Igaz így jobban veszekedtünk, de azok semmiségek voltak. Mondom semmiségek. Mondok egy példát egyszer mikor én vigyáztam a tesóimra persze, hogy akkor akarta Lo'ak megfojtani a bátjyát, mert, hogy megfogta mikor fogocskáztak. Vagy mikor egyik reggel Lo'akkal kiborítottuk Kirinek a bogár gyűjteményét mikor fel akartuk kelteni. Azóta meg van a seb a karomon. És még sorolhatnám. De ezek még nem is a legdurvábbak. Na igen! Mondom, hogy "semmiségek". Mikor 11 lettem, Neteyam 10, Lo'ak és Kiri 10 évesek (nem egyszerre van a szülinapjuk). Akkor született meg a legkisebb húgunk Tuktirey vagy csak Tuk. 5-en is jól elvoltunk. Mint ne mondjak jó volt ilyen nagy családban lenni. Csak az a legrosszabb, hogy én vagyok a legidősebb így mindig én vagyok mindenkire (vagyis csak a tesóimra) a felelős. És mivel nekem van egy szuper bajkeverő öccsém így legtöbbször engem is lecsesznek. Na mindegy most vagyunk így mi 7-en. Nagyon jól el vagyunk. És lett egy ember barátunk is Gekko.

Sziasztok!

Itt lenne egy új sorozat. Ez lesz mostantól a sorozatom, mert az előzőt (Avatar:egy más szemszög(ből)) befejezem mindjárt.
Remélem ez is tetszeni fog. Ha szeretnétek, hogy legyen folytatása akkor vote-oljátok vagy hozzászóljatok.

Avatar: Együtt/egyedülWhere stories live. Discover now