✧¹⁰

23 4 32
                                    

jjk.

Bacağımdaki ağrıyla uyanmıştım. Kafamı çevirip yere bakmıştım fakat taehyungu yer yatağında görememiştim. Telefonumu gözlerimle aramıştım. Yanımdaki sehpanın üzerindeydi. Yerimde doğrulup oturdum ve telefonumu elime aldım. Taehyunga mesaj atacaktım. Zaten kendi başıma kalkıp yürüyemezdim. Evin içinde de bağırmak istememiştim. Taehyungun annesi uyuyorsa uyandırmam hoş olmazdı.

(●’3)♡(ε'●)(●’3)♡(ε'●)(●’3)♡(ε'●)

siz:
nerdesin sevgilim

honeymoon💌:
Mutfaktayım kahvaltı hazırlıyorum niye uyandın sen bebeğim?

siz:
bacagimin agrisina uyandim

honeymoon 💌:
çok acıyor mu yanına geleyim

siz:
Gel opusuruz belki biraz 😔💋

honeymoon 💌:
ÜWSÖWPSÖAŞS geliyorum bebeğim hemen

siz:
hizli gel 🙂

honeymoon 💌:
tamam😔👍

(Görüldü 11.23)
____________________________________

Koridordan gelen adım sesleriyle gülümsedim. Taehyung gelmişti. Odaya hızlı hızlı girip yanıma geldi. Yanağımı öpüp bacağıma baktı.

"Neden ağırmış ki acaba?"

"Uyurken ani hareket yapmışımdır belkii, seninle uyuduğum zamana bakma normalde çok düzensiz uyurum ben. Bir kere jiminin evine kalmaya gitmiştim. Beraber uyumuştuk ve sabah uyandığımızda jimin yerdeydi."

"Siz jiminle beraber mi uyudunuz?"

"Tek takıldığın yer orası mı?"

"Evet çünkü sevgilimin benden başka birisiyle uyumasına dayanamıyorum."

"Ama o zaman seninle tanışmamıştık bile taehyung, kıskançlık yapma."

"Haklısın üzgünüm abarttım."

"Tamam tamam asma suratını üzülme sen."

Taehyungun çenesinin altını sevip yanaklarını sıktım. Biraz canım yanıyordu ama sorun değildi.

"Bekle ben şu sandalyeyi getireyim."

"Taehyung aşkım gerek yok zaten kırılmadı bacağım, çatlamış sadece."

"Olsun kucaktan kucağa olmaz"

"Getir o zaman "

Taehyung odadan çıkıp iki dakika sonra geri geldi. Halılar kirlenmişti ama ne bayan kim (kocamın anası) ne de taehyung (kocam) sorun etmemişti.

Taehyung beni kucağına alıp sandalyeye oturttu. Sonra mutfağa doğru sürdü beni.(yn:aklınıza kötü şeyler getirmeyin 🙂🔪)

Mutfağa geldiğimizde canım anam taehyung gelene kadar kahvaltıyı hazırlamıştı bile. Bana tatlı bir gülümseme sunup ağzıma çörek parçası sıkıştırdı.

bus | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin