selam yavrularim iyi okumalar bu arada dogum gunume 9(dokuz) gun kaldi hehehe ᕦ(ಠ_ಠ)ᕤ
jjk.
Dudaklarımdaki ağırlıkla uyanmıştım. Sanırım taehyung beni dudaklarıyla uyandırmaya çalışıyordu. Gözlerimi açmayarak karşılık verdim. Ama bu dudaklar taehyungun dudaklarına benzemiyordu ki. Ne şekilleri ne de tatları hiç benzemiyordu. Dudaklarımı çekip gözlerimi açtım. Gördüğüm yüz taehyunga ait değildi. Eunwooya aitti. Hemen onu omuzlarından itip bağırmıştım.
"SENİN NE İŞİN VAR BURADA SAPIK! DUDAKLARIMI NASIL ÖPERSİN OROSPU ÇOCUĞU"
Dudaklarımın üzerine işaret parmağını kapatıp beni susturdu. Parmağını elimle itip bağırmaya devam etmiştim. Belki taehyung gelirdi...
"LAN SİKTİR GİT ODADAN ZATEN AYAĞA KALKAMIYORUM"
"Susacak mısın bebeğim?"
"NERDEN BEBEĞİN OLUYORUM BEN SENİN DEF OL GİT ODADAN, TAEHYUUNG SEVGİLİM NERDESİN!!"
"kes sesini jeongguk"
"Asıl sen kes sesini piç kurusu geldiğin anda bana mı dadandın? Taehyung nerde?"
"Evet sana dadandım çünkü özlemiştim. Ayrıca taehyung aşağıda."
"TAEHYUNGU ÇAĞIR BANA GERİZEKALI SENİN GİBİ BİRİYLE AYNI ODADA KALAMAM BEN"
"Jeongguk senin ağzın iyice bozulmuş, o laf yapan ağzını becermemi ister misin?"
"Iy senin gibi birinin yüzünü görmeye dayanamıyorum ben ne becermesi? AYRICA TAEHYUNGUMU ALDATMAM BEN PİSLİK ÇIK ODADAN"
Taehyung seslerimizi sonunda duymuş olmalı ki hızlı bir şekilde odaya daldı.
"Eunwoo senin ne işin var jungkookun yanında?"
"Uyandığını görünce yanına geldim."
Yatakta doğrulup oturmaya çalıştım.
"Taehyung yalan söylüyor bu"
"Yalan söylemiyorum amk"
"YALAN SÖYLÜYORSUN BENİ ÖPEN KİMDİ O ZAMAN OÇ"
Taehyung yatağa yaklaşıp eunwoonun yakasından tuttu.
"Sen benim sevgilimi mi öptün lan?"
"Hayır taehyung jungkooku neden öpeyim Tanrı aşkına? Ona olan aşkım ortaokul bittikten sonra bitti zaten."
"Jungkook anlatmıştı, seninki sapıklıkmış. Aşk falan değilmiş kandırma kendini."
Taehyung eunwoonun gömleğinden tutup odadan dışarı çıkarmıştı.
"Buraya girmek yok. Girersen bedelini ödersin." diyip kapıyı yüzüne kapatmıştı. Tekrar yatağa doğru yaklaşıp saçlarımı okşadı.
"Taehyung gitsin bu "
"Bir hafta burada kalacak bebeğim ne yapalım?"
"Ama öptü beni sapık "
"Nereni öptü? Gerçi nereni öpmesi umrumda değil, öptü mü? Evet. Ben ona haddini bildiririm."
Saçlarımı okşamayı bırakıp dudaklarıma uzandı. Öptükten sonra geri çekildi.
"Bu dudaklar sadece benim, başka kimse öpemez."
"Hmm öyle mi?"
"Öyle tabii ki"
"Sen öyle diyorsan" diyip kıkırdadım.
"Gülüşünü yerim senin, götüreyim mi mutfağa?"
"Mutfağa götürme orda eunwoo salağı falan vardır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bus | taekook ✓
Fanfic"belki tanımazdım seni, o otobüse binmesen" 🚌🐾 semetae! ukekook!