⁵ ' "Benimle arkadaş mısın?"

13 2 2
                                    

hey, naber!

duzyazı.

"Hyung...acıyor."

"Hastaneye gidelim dedim 'Yok hyung hemen iyileşir' dedin. Şimdi de 'Hyung kafam ağırıyor, hyung yaram enfeksiyon almış' deme.

Taehyung'un söyledikleri ile oflamıştı Jungkook. Sabah sınıfta otururken Chan ödev olayı yüzünden ona bulaşmış ve dayak yemişti şimdi ise Taehyung eczaneden aldığı malzemeler ile pansuman yapıyordu. Taehyung sabah biraz daha geç kalmış olsaydı Jungkook yoğun bakımda yatıyor olurdu.

"Evet...Çok güzel...İşte oldu Jungkook. Başka nerde ağrın var?"

"Çok teşekkür ederim hyung ağrım yok şuan...Şimdi~ sütümü alabilir miyim?"

"Al bakalım."

Jungkook sehpanın üzerindeki muzlu sütü almak için uzanacağı sırada gök gürlemişti, sesi duyunca bir anlığına titredi Jungkook.

"Jungkook, iyi misin?"

"İyiyim evet iyiyim."

"Şimşek sesinden mi korkuyorsun?"

"Hayır, bir anlığına olunca irkildim sadece"

Taehyung kıkırdayarak cevap verdi.
"İyi, öyle olsun bakalım."

Ve tam o sırada başka bir şimşek sesi, Jungkook bu sefer küçük bir çığlık atmıştı

"Şşt, sakin ol Jungkook."

...

Şimşek sesleri ile ağlayacak dereceye gelmiş olan Jungkook'u Taehyung bir şekilde uyutmaya çalışıyordu.

"Hyung."

"Hm?"

"Uyudunmu diye kontrol etmiştim."

"Gözüm açık bekliyorum Jungkook görmüyor musun?"

"Hyung?"

"Efendim Jungkook."

"Benimle arkadaş mısın?"

Taehyung gelen soruyla burnundan gülmüştü. Jungkook sürekli ona sorular soruyor Taehyung'da cevaplıyordu.

Değil misin hyung, dedi dolmuş gözlerle Jungkook.

"Hey, Jungkook neden ağlıyorsun? Elbette seninle arkadaşım."

"Gerçekten mi?"

"Gerçekten Jungkook."

Jungkook kafasını Taehyung'un dizinden kaldırıp Taehyung'a sarıldı. Anlık gelen sarılmayla şaşırsada Jungkooka karşılık verdi.

"Teşekkür ederim Hyung."

"Rica ederim Jungkook."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

homework || taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin