פרק 8

76 6 5
                                    

שאיפה ונשיפה, שאיפה ונשיפה, קפיצה ונחיתה. "עבודה טובה ילדה!" זה כל מה שאני יכולה לחשוב עליו כשאני באימון. עוד שאיפה ונשיפה, ועוד קפיצה ונחיתה, ועוד פעם ועוד פעם. אני אוהבת להתאמן, כי יש הרגשה טובה שבאה אחרי האימון שאין עוד כמוה, ואני לא רוצה להחליף אותה בשום דבר. הרמתי את מבטי מהחלל שבין האוזניים של ג'אם והסתכלתי לרגע הצידה לכיוון היער, שם ראיתי משהו שאני אצטער עליו הרבה זמן. ראיתי רוח, נשמה של אדם מת שלא עבר לעולם הבא מסיבות מסויימות. הרוח נראתה כמו אישה בת 25 גג, והיא קראה לי עם אצבעה לגשת אליה. עצרתי את ג'אם והפניתי אותה לכיוון הרוח שעמדה מחוץ למגרש עכשיו.ג'אם לא נראתה שמחה מזה שאנחנו עוצרות את האימון בשביל רוח רפאים שמלחיצה אותה גם ככה. "סוף סוף הבחנת בי,לקח לך הרבה זמן ציידת."

"אני מצטערת גברת. כשאני מתאמנת אני מרוכזת רק באימון"

"טוב, אני צריכה את עזרתך. אני סוזן ווקר ומתתי לפני שנה. עד לפני שבוע רדפתי בית באזור סיאטל, ואז ביום אחד בהיר מצאתי את עצמי בעיר הסמוכה. גשתי רוחות נוספות והן אמרו לי שבכפר מתגוררות מכשפה וציידת שיכולות לעזור לי במעבר שלי לעולם הבא."

הנהנתי לעברה, ושאלתי "למה לא עברת ישר לעולם המתים כשמתת?"

"אז זהו, שניסיתי אבל דבר מה משך אותי חזרה לעולם הזה. בבקשה! אני צריכה את עזרתך!"

"אוקיי תרגעי! הבנתי. אני אישית לא מבינה הרבה ברוחות אבל סבתי כן., היא זאת שהולכת לעזור לך."

במילים אלו פתחתי את שער המגרש בו התאמנתי והפנתי את ג'אם לכיוון הבית.

"גברת ווקר, אז את באה או לא?"

הרוח כנראה לא אהבה את צורת הדיבור שלי אליה, אבל בלי ברירה הלכה אחרי ג'אם שעדיין לא הייתה מרוצה מהעיניין.

קשרתי את הסוסה ליד מדרגות הבית ונכנסתי עם גברת ווקר הביתה, שם מצאתי את סבתא בסלון שלנו.

"סבתא זאת סוזן ווקר ויש לה בעיה. אין לי מושג איך לעזור לה"

"שלום, שמעתי שאת מכשפה ושאת יכולה לעזור לי לעבור לעולם הבא."

"בסדר, אני אנסה לעזור, אבל קודם ספרי לי את סיפורך." סבתא ביקשה ובזמן שהקשיבה קיללה מתחת לאפה.

"לוני! מוני! לכאן! עכשיו!"

לוני ומוני היו השדים של סבתא, שעידכנו אותה בקשר לכל מה שהתרחש בעולם העל טיבעי.

"כן סבתא?" הם גם קראו לה סבתא ואני לא יודעת אם הייתי מרוצה מזה או לא.

"לפני יומיים סיפרתם לי על בעיות בכניסה לעולם הבא. מה קורה שם?"

"טוב סבתא, כל מי שמנסה להיכנס לעולם המתים נמשך לעולם החיים בחזרה, ואוכלוסיית הרוחות גדלה. הכניסה לעולם השדים בעצמה החלה ליהיות חלשה ויש סכנה שהשדים הגדולים יתחילו לברוח. הקנטאורים מתחילים לדאוג עם מצב הכוכבים בשמיים והם אומרים שמתקרבת סכנה גדולה, ושאנחנו לא נוכל לעצור אותה. יותר ויותר אנשי זאב משתנים בזמן האחרון ללא תלות בירח המלא. כל העולמות משתגעים." שני השדים דיברו ביחד והשלימו משפטים זה לזה.

זאבים? שיט, סת'!

טוב סבסב" (עוד כינוי לסבתא מבית היוצר של זואי") "אני אבדוק מה שלום סת'. תנסי בינתיים לעזור לגברת?"

"כן מתוקה, לכי ותיהי זהירה"

יצאתי מהבית וטיפסתי חזרה על ג'אם, ציקצתי בלשוני והתחלנו לדהור לכיוון הבית של סת'. כשהיינו קרובות לביתו פתאום ראיתי שני זאבים נלחמים, אחד לבן ואחד חום, שניהם ענקיים ולשניהם יורד דם במקומות שונים. מיד ידעתי שהזאב הלבן זה סת' ושהוא בצרות.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

יצורים על-טבעיים ומה שביניהםWhere stories live. Discover now