27.05.2019.
ben Lee Minho.
insanlar günlüklerine nasıl bir sürü şey yazabiliyor? çok zor. aklıma hiçbir şey gelmiyor. hmm..hayat nedir, neden vardır, ne anlama gelir, ne zaman biter veya nasıl kullanılmalıdır çoğu kişi bunu bilir. ne anlama geldiği dışında. insanlar muhtemelen 'yaşamak' için falan der. ama asıl soru şu. Sen birinin veya bir aile bireyinin baskısı sonucu zor zamanlar yaşayan, ne kadar kaçmak istesende başaramayan veya onların köpeği gibi davranmaktan bıkmış bir velet misin? yoksa karnını krallar gibi doyuran bir patronun yanında çalışan gününü dün etmeyen gece gündüz gözünü bile kırpmayan bir iş adamı/kadını mısın? belki de Astronotsundur.. ya da benim gibi derslerden ödevlerden sınavlardan direkt her boktan bıkmış bir öğrencisindir. büyük ihtimalle son dediğim.
tek değilsin. yalnız değilsin. hayır, hayır. sana demiyorum. kendime diyorum. kendime benzeyen birini sıklıkla bulmuyorum sonuçta. şimdi şey diyebilirsin.. ,,herkes dersten bıkar nasıl bulamıyorsun?" ben sadece bıkmış bir çocuk değilim. ben... bıkmış bir çocuğum. gerçekten. ikisinin arasında oldukça yüksek bir uçurum var. derslerden mi bıktın? yoksa yaşamaktan mı? aile baskısından? belki de zorbalıktandır. veya birinin acısı. her şey olabilir.
neler yazabilirim veya neden yazıyorum bilmiyorum ama gereksiz kelimeleri bir araya getirip garip sorular sormak iyi geliyor. ya da sadece yazmak. zor zamanlar geçiriyorum. ne kadar klasik değil mi? milyonlarca film veya dizinin içinde en az 30 kere geçen bir cümle. boş boğazlık yapmayacağım.
annem bana küçükken bir masal anlatmıştı. eski zamanlarda, mistik yaratıklar olarak anılan kedilerin, birinin ölümü sonucu doğduklarına inanılırmış. yani eğer bir insan ölürse.. o günün sonunda gün batımında bir kedi doğarmış. siyah bir kedi. eğer kedinin gözleri mavi ise bu kişi iyi biridir ve muhtemelen cennete gitmiştir. insan hayatında iyilikler yapmış bolca hobi yaratmış veya güzel bir kariyere sahip olmuş kişilerdir. eğer kedinin gözleri yeşilse. bu kişi anlattıklarımın tam tersi bir hayat sürdürmüştür. kötülüklerle yani. başka renklerde varmış fakat daha önce kimse de görülmemiş. mor gibi. var olduğunu iddia edilsede kimsede görünmediği için savunan taraf az. günümde pek fazla ağızda dolanmasada bazen yaşlı teyzelerin yakınları öldüğü için bu konuyu konuştuklarını duyarım. gözünün hangi renk olacağını tahmin etmek için ölen kişinin hayatını baştan sona incelerler. bu kadar işte
ölen kişinin ardından gece vakti doğan siyah bir kedi, hm?
...
...
ilginç.. . .. ... .. .şimdilik bu kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi, Minho
Short Storyaile baskısı ve zorbalıktan bıktığı için intihar eden bir çocuğun günlüğü