Kedi Nerede?

29 5 6
                                    

Sonrası boş. sonraki sayfalar boştu. onun ruhuda. o zaten ölüydü. sadece gözleri açıktı. şimdi ise toprağın altında huzurlu bir şekilde yatıyor. günlerce odasında gözleri kan çanağına dönene ladar ağlayıp gözlerinden düşen yaşların yerini, şimdi yattığı toprağı ıslatan yağmur damlaları aldı.. çok şey yaşadı. bir çok şey. hepsinde yalnızdı. ben Kim Seungmin. bu günlüğü intihar eden bir gencin odasında buldum. ve okuduğuma göre bu genç aile baskısı zorbalık vb şeylerden dolayı intihar etmiş. her yeri çizikti. basit çizikler değildi. sanki acı hissetme duygusu yokmuş gibi paramparça etmişti her yerini. kolları ayakları bacakları parmakları avuç içleri bilekleri karnı göğüsü boğazı. sadece yüzüne dokunmamıştı.

bu hayatta tek sevdiği şey kedileriydi. fakat ailesi çocukları öldükten sonra kedileri barınağa vermiş. tek ilgilenen oğulları olduğu için.

bu masal yalandı. kedi doğma hikayesi. kedi falan doğmuyor. hem hangi enayi sokakları arayıp doğan bir kedi arar? nereden bilecekler kedi doğup doğmadığını? yeni doğan kedilerin yanından anne kediler ayrılmaz.

***


eve doğru yürüyordum. yemi vakayı kapattıktan sonra. serin ve sessiz bir geceydi. taa ki bir miyavlama duyana kadar..

işte orada..

bana bakıyor

yavru bir kedi...




... Mor Gözlü Bir Kedi...

Kedi, MinhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin