BAR

17 0 0
                                    

Derin en sonunda sınıfını bulmuştu ve sıra arkadaşı Asya'nın yanına otırdu.
DERİN:Selam
ASYA:Selam.Bence bu okula alışabilirsin.Çünkü;bu okuldaki insanların çoğu umursamaz.(Ve Asya'nın inekliği tutar ve dersi dinlemeye başlar.)
DERİN:Bu hoca hep sinirli midir?
ASYA:Çoğunlukla evet.
(Tenefüs zili çalar)
DERİN:İyi arkadaş olabiliriz.Örneğin;bugün dışarı çıkarak başlayalım.
ASYA:Üzgünüm, gelemem işim var.
Derin bir süre Asya'yı ikna etmeye çalışır ama Asya ikna olmaz
1 Hafta Sonra
Asya'nın doğum günü gelir.Asya'nın ailesi biricik kızının doğum gününü hatırlamaz.Asya bu duruma hem sinirlenir hem de üzülür.
DERİN:Bugün doğum günün olduğunu biliyorum.Diğerleri gibi umursamaz değilim.En azından bugün benimle dışarı çık.
ASYA:Tamam, çıkarız.
Saat akşam 10 olur Asya ve Derin bir bara giderler.Asya hem Derin'in ısrarlarından hem de beynindeki şeytanın sürekli ailesinin Asya'nın doğum gününü hatırlamamasının hatırlatmasından dolayı bir bira söyler.Derin ise kendisine ağır birşeyler sipariş eder.Aradan yarım saat geçtikten sonra Asya zorda olsa birasını yarılar ve Derin'in durumuna bakmak için yanına döndüğününde Derin'i yerinde göremez.
Asya bara bir göz gezdirdiğinde Derin'i iki tane çocuğun yanında görür.
Derin çoktan Batuhan adlı çocuğa telefon numarasını vermiştir.Asya Derin'in kolundan tutar ve hemen bardan dışarı çıkartır.Asya Derin'i evine bıraktıktan sonra kendiside evine gider.

FARKLI HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin