BULUŞMA

28 1 0
                                    

Derin'den
Ahh, Tanrım Asya inanamıyorum biz şimdi buluşmaya gidiyoruz tam istediğim gibi çifte randevu.OFf ama hakkını yemeyelim seninkide fena sayılmaz tabi sen o gece dikkat etmedin ama ben senin için bol bol baktım.
-Derin bence geri dönelim bak doğru yapmıyoruz yani sonuçta daha yeni tanıştık ve işte bilmiyorum sanki başımıza bişey gelicekmiş gibi.

-Hayır. Hiç bir şey olmayacak kafanda kuruntu yapmayı kes. Şimdi gidicez ve eğlenmemize bakıcaz tamam mı?

-Öyle olsun bakalım.

-Şu lanet otobüsü daha ne kadar bekliycez geç kalıcaz daha ilk günden çocuklara ayıp olucak yaa off.

-Derin bazen sabrımu cidden zorluyosun otobüsle 20 dakikalık bir mesafe var ama hanım efendi bizi 1 saat öncedrn çıkartıyo. Hayır düşünüyorum gece diye mi böyle yapıyor ama sonra bir bakıyorum meğerse derdi geç kalmamak.

-Tamam ya celallenme hemen tamam.

Asya'dan
Aslında Derin'i çok seviyorum ama bazen tepemi attırıyor bu kızda ki gezme sevdası beni delirtiyor. Aslında istesem şu an bile onu bırakıp gidebilirim ama olmuyor işte onda bişey var beni kendine bir mıknatıs gibi çekiyor. Artık ona başbelası demek istiyorum çünkü;gerçekten başımın belası benim bu kızla daha çok işim var. Hele şu giyinişi yok mu bazen kıyafetlerinin yarısını kesip kendine yeni kıyafetler yaptığını düşünüyorum. Ama zengin işte niye yapsın eminim kışın bile mini giyinip altına çorap falan giyiyordur. Hele bir de o topuklu ayakkabıları yok mu o 20 santimlilerle nasıl yürüyor ben olsam 40 kere yuvarlanmıştım onlarla Derin'in su yeşili mini ve dekolteli elbisesi ile ten rengi ayakkabılarının yanında benim kıyafetlerim apayrı yerlerde ona tarzına göre o kadar uzağım ki o böyle şeyler giyerken ben şu an gittiğimiz yer bir gece klübü olsa bile siyah kot pantolonumun üstüne en sevdiğim tşörtümü giydim tabiki üstünde yazı yazıyor neredeyse bütün kıyafetlerimin üstünde grup isimleri yazar ama hala aklım şu gerçeği almıyo o Görkem denen çocuk nasıl beni beğendi onu çözemiyorum ben ona göre çok dış bir katmandayım aslında komple anlamağım sorunun cevabına sadece yarım cevap alabilmiştim. Görkem ve Batuhan zenginken biz Derin'le orta halliydik tabi Derin'lerin durumu bizimkinden birkaç tık daha üstteydi. Paramız için bizle beraber arkadaşlık kurduklarını düşünsem bizden daha zenginler hadi Batuhan'ı anlıyorum Derin benim yanımda çok sexy vr kadınsı duruyo ama ben sıradan bir insan gibiyim neden Görkem benden hoşlansın.
Derin'den
Huhuu Asya yine nerelere daldın otobüs geldi hadi bak gidicek şimdi diye çekiştirmeye başladım Asya'yı otobüste 20 dakikalık zaman diliminde biraz canım arkadaşıma nasihat versem sıkıntı çıkmaz herhalde

-Asya sana bişey söylicem ama beni yalnış anlama olur mu?

-Sanırım az çok neler söyliceğini biliyorum hadi söyle dinliyorum.

-Bak şimdi oraya gittiğimizde böyle soğuk davranma biraz sıcak kanlı ol hatta sana bu soğuk davranışların yüzünden biraz kırgınım ama olsun bunu evime geldiğinde anlatacağım tabi sen ne evi diye düşünüyorsun çok güzel bir organizasyon yaptım sadece ikimiz kızlar gecesi. Hemen hayır deme biraz düşün. Dediğim gibi eğer beni birazcık seviyosan biraz şu kendini sakladığın duvarların arkasından çık sadece bir gecelik lütfen.

-Her neyse bak geldik sayılır.

Asya'ya mızmızlanmaya başlamıştım şimdiden nerede kaldılar diye.

-Ayy Derin yeter artık biz erken geldik zaten burada diken üstündeyim şu arkadaki çocuklar yüzünden.

Asya'nın söylediklerinden sonra arkamı dönmeme kalmadan yanımızdaki sandalyeler çekilmişti. Pis pis sırıtıp suratımıza bakmaya başladılar sonra birbirlerine bakıp göz kırpıp bize geri döndüler. Yanımızdaki çocuklar bize yavşak yavşak yaklaşmaya başladılar. Sanırım şu an Asya'nın tabiriyle bende diken üstündeydim ALLAHIM SEN YARDIM ET ŞURDAN SAPASAĞLAM ÇIKALIM. Çıplak tenimde hissettiğim elle yerimden şıçradım sandalyeyi nasıl itip ayağa kaltığımı bile hatırlamıyorum aynı şekilde Asya'ya baktığımda o da benim gibi ayağa fırlamıştı ben çocuklara ağzıma gelen hakaretleri küfürleri saydırırken klüpteki müzik durmuş bütün gözler bize çevrilmişti. Nasıl olduğunu anlamadan kenimi bir anda Asya ile beraber kalabalığın orada bulmuştum tere baktığımda ise bize yavşayan o iki çocuk terde kan içinde yatıyorlardı ben Asya'nın ^neden ağlıyorsun Derin bak korkmaya başlıyorum titriyorsun Derin iyi misin bak hadi kalk hastahaneye gidelim. ^dediğinde ağladığımı ve titrediğimi yeni fark ettim Asya'nın Batuhan'a seslenmesiyle Batuhan hemen yanımda bitmişti beni anında kucağına alıp koşmaya başlamıştı bizim arkamızdan Asya ve Görkem'de geliyodu ben her şeyi görürken ağzımı dahi açamıyordum hiç bir tepkide bulunamıyordum. Ardından ağırlaşan göz kapaklarımla kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

Sabah kaltığımda burnuma gelen kokuyla midem bulanmaya başlamıştı bu iğrenç kokuyu nerede olsa tabırdım. Hastahane. Çocukluğımdan beri en nefret ettiğim yerdir. Bir an önce bu iğrenç ortamdan kurtulmak istiyorum ama önce dün gece olanları hatırlamam gerekiyor.

FARKLI HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin