Tahta parçasının içinde o cesedin içimi yakıyor Jeon. Asla hak etmiyordun sen orayı. Toprağın altı soğuk mudur? Sen soğuku sevmezsin ki. Sen hep sıcakdın Jeon. O beyaz kumaş seni ısıtır mı? Şimdi seni uzaktan izliyorum. O küreği alıp senin üstüne o pis toprağı koyamadım. Hem vicdanım hem de kalbim bune el veremedi Jeon. Keşke seni kabullenseydim. Herkesin hatta herşeyin aşkımızı kabullendiği gibi seni kabullenseydim sevgilim. Sensiz napacağım şimdi?
Senin yoksuzluğunda boğulmak üzere gidiyorsun belkide. Herkes seninle vedalaştı. Kimisi ağladı kabullenmedi, kimisi umursamadı saygı niyetine geldi. Ben neden geldim? Hakkım yok ki buna? Senin mezarını bırak ismini bile duymaya hakkım yok belkide sevgilim. Seni kabullenmedim çok pişmanım ama yokluğunu kabulleneceğimi sanmıyorum. Ait olduğum herşeyi özellikle seni kaybettim...
(...)
Kimse yok yanımızda. Sadece ben ve sen varız. Sen yanımda değilsin ama? Toprağın altındasın. Soğuk değildir değil mi sevgilim? Umarım bulunduğun yer bu iğrenç dünyadan daha da güzel bir yerdir. Karanlık olsa da umarım güzel bir yerdir. Seni bu kadar severken neden kendime bunu yaptım ki? Tek hak ettiğim ölmek. Ve bunu senle yapacağım. Aynı zihnim kalbim hep seninleyken,senle öldüğü gibi işe yaramaz bedenimi senin için öldüreceğim çünkü hak etmiyorum. Sen toprağın altındayken ben toprağın üzerinde olamam. Çünkü ben sana aitim değil mi?
(Yazar Anlatımıyla)
O soğuk gecede Taehyung'un tek yaptığı şey ağlamak ve Jeon'un ismini söylemekti. Diğer dünyada onun ismini ya unutursa? Ya herşeyini unutursa? Korkuyordu ama ölümden değil. Onu asla görmemekten korkuyordu. Ölesiye korkuyordu. Sevgilisinin mezarındaki toprağı sıktı. Kendine lanet okudu. Deli gibi özlüyordu onu. Hemen ölmeyi istiyordu. Kafasını yavaşça toprağa koydu. Soğuktan titreyen bedenini umursamadan uykusuzluktan kararan gözlerini umursamadan hala onun ismini söylüyordu 'Jeon Jungkook..Jeon Jungkook...Jeon Jungkook'
Yavaşça gözleri kapandı. Bedeni kendini serbest bıraktı. Ve nefes almayı bıraktı. Vücudu soğuğa dayanamamış kendini bırakmıştı. Artık oda Jeon gibi sadece bir ölüydü. İkisininde birbirlerinin yokluğunda kaybolduğu o boşlukta belkide mutludurlardır?
(...)
Ertesi gün arkadaşını görmeye gelen Yoongi yavaşça mezarlık alana girdi. Mezara yaklaşınca yanında yatan bedeni gördü. Donarak orda dikildi. Taehyung olduğunu biliyordu. Ölmemiş olmasını dileyerek yavaşça ona yaklaştı. İşaret ve orta parmağını birleştirip boynuna,nabzını ölçmek için üstüne koydu. Herhangi bir hareket hissetmeyince burnunun önüne götürdü. Herhangi bir nefes alış hissetmiyordu. Gözlerini yumdu. Dişlerini sıkmaya başladı. Ne kadar Jungkook'un ölümünden sonra ondan nefret etsede oda arkadaşıydı. İki arkadaşını kaybetmesi onun için çok ağırdı. Cebindeki telefonu eline alıp ambulansı aradı. Ölü bedenin yanına oturdu ve omzuna dokundu. 'İkinizinde ölümü böyle olmamalıydı. Umarım o boşlukta mutlusunuzdur.' dedi yorgun sesle. İstemeden gözyaşları döküldü. Ellerini yumruk yapıp sadece mezarı ve mezarın yanındaki bedeni izledi. Gelen ambulans ekipleri siyah kumaşa koydular. Kendisini polise yönlendiridiler.
(...)
Artık ikisi huzura kavuştular. Hayatayken birbirlerine yaptığı acıları unutmuş sadece bilmedikleri hiçbirşeyi görmedikleri sadece birbirlerini gördükleri yerde birbirlerine sarmaş dolaş sarılıyorlar. Sonsuza kadar birlikte olacaklardı. Cennete,cehennemde yada herhangi bir yerde. Sadece birlikte olacaklardı. İkisinde tek istediği bu değil miydi?
~
Ne demek ben final verdim?!Cnm skldi bende final yazim dedim
Cidden bu hikayeyi bazen begenmesemde bazen duygusallastiriyor
Ben ve duygusallasmak CJDICNDJXNDU
Niyse özel bölüm Jungkook'un Taehyung'a yazdigi mektub7 olck
Özel bölüm için şartım: 70 okuma olsun yeter bea
Duygusal konusma zamani
Cidden kendimi bu kadar güzel sözlerle bir fic yazacagimi zannetmiyordum belkide sozler benim icin güzeldir bilemiyorum
Eger asik oldugunuz biri varsa lutfen onun icin kendini yipratmayin degmez kendinizden degerli bisey yoktur yane bu ficde Taenin yaptıklarına karsi Jeonun tepkisi fazla hosuma gitmedi ama ilerlemesi icin boyle olması gerekiyordu
Fazla uzatmak istemiyorum buraya kadar okudugunuz icin tesekkurler:~
*Hesabimda Jenlisa,Ryuna ve polisiye kitabım var okumak isterseniz bakabilirsiniz*
Kendinize iyi bakın canolarım<333
Görüşürüz! ~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁Sadece Bana Aitsin ꧂^Taekook Mini Fic^
FanficJeon Jungkook Pişman olacaksın Kim Taehyung Olduğumda hatırlatırsın 'Mini Taekook Fici'