Rapindu-mi fericirea

1.1K 111 27
                                    

Ma trezesc mai ametita decat atunci cand m-am culcat, iar capul imi zvacneste dureros. Ma trantesc la loc cu capul intre perne si imi acopar caul cu patura maraind frustrata ca nu am avut un somn odihnitor si cel mai probabil o sa fiu obosita toata ziua. Dupa cele 10 secunde numarate in gand, ma ridic din pat, grabindu-ma spre dus. Apa rece imi biciuie aspru omoplatii si picioarele. Bataturile si ranile cicatrizate, sau din contra, ustura teribil. Cand dansezi pe poante faci rani, iar fara, bataturi la pernutele degetelor. Ies infrigurata din dusul rece bocna si ma impaturesc bine intr-un prosop pufos. Imi desprind parul strans intr-un coc neglijent si il rasfir, gadilandu-mi soldurile cu varfurile lui. Ma asez pe pat si trec peria de cateva ori prin el, descalcindu-l. Prind panglica cafenie de pe noptiera veche de langa pat si-mi impletesc parul intr-un coc rezistent. Imi usuc corpul, tamponandu-mi pielea umeda. Pulverizez lichidul parfumat si uleios pe pielea mea si masez usor, hidratand-o. Orice dansator are nevoie de varietate de game de uleiuri de corp si creme hidratante, dar eu ma multumesc cu un ulei de corp si o crema de galbenele si multumesc domnuli ca mi le permit si pe astea. Privesc la ecranulul telefonului si vad ca mai am 20 de minute pana imi incep antrenamentul. Ma imbrac in colantii mei albi si un tricoul larg, haine in care obisnuiesc sa ma.antrenatez.

Cascand umplu o sticla de apa de la robinet si o pun in ghiozdanul de panza in care am pudra de talc si poantele. Dupa inca 5 minute ma gasesc uitandu-ma la frigider cu mintea inca la intamplarea de aseara. Incerc sa ma concentrez pe alegerea unor alimente si apuc cutia de suc de portocale, band o cantitate considerabila si ies in fuga pentru ca e deja tarziu. Inchui usa bine si cobor in fuga scarile. Un miros delicios de pui imi invadeaza narile, facandu-mi lupoaica sa maraie flamanda. Injur in barba inteligentul care face mancare de la ora 6 a.m si imi continui alergatul pe scari. Ajunsa in fata blocului trag aerul rece adanc in piept si imi spun ca azi va fi o zi mai buna decat ieri. Pornesc in mers alert spre studioul dezafectat de vreme. Oglinzile.sunt uzate si zgariate, dar podeaua este perfect lustruita si.neteda. Peretii invechiti de vreme si crapati de la cutremure isi scapa.varul pe podea. Alerg usor, marind ritmul pe parcurs. Este cel mai simplu mod de a-mi incalzi muschii fara sa fac vreo intidere. Dupa 15 minute de alergat continuu, ma opresc sa imi trag suflul in fata studioului. Chiar si asa abandonat, proprietarul cere o chirie destul de ridicata dar acceptabila fata de centrele moderne de balet.

Descui lacatul usii metalice de la intrarea in cladire si inaintez in sala principala. Este intuneric bezna si singurul zgomot este cel produs de pasii mei care rasuna cu ecou. Aprind intrerupatorul si imi trantesc ghiozdanul intr-un colt, pe podea. Pornesc casetofonul si ma pozitionez in fata oglinzii. Inainte sa fac orice miscare, privesc la reflexia mea. Pot vedea o fata slaba, cu cearcane mult prea vizibile pe pielea alba . Parul prins strans in mengina de fier a panglicii este mai auriu decat insusi metalul pretios de la care probine culoarea. Ochii mei lipsiti de sclipirea de diamant a copilariei, cuprind o varietate de noante de albastru. Privesc din nou la corpul meu anemic si nu pot sa nu imi imaginez atingerea sufletului meu pereche pe bratele mult prea subtiri. Cobor capul in pamant cand ma gandesc cat de naiva pot fi. Sunt prea vulnerabila ca sa apartin cuiva. Pentru un rouge nu exista dragoste. Noi suntem respinsi de alesi si decimati de lipsa lor, murind in chinuri. Nu vreau sa ajung asa.

Respir de cateva ori si imi impun sa nu imi stric si ziua aceasta. Elimin gandurile negative si ma concentrez pe antrenamentul ce urmeaza sa il fac.

Incep cu "Battemat", exercitii facute special pentru cresterea mobilitatii. Ca si dansator trebuie sa ai o mobilitate impecabila, sa se compare cu a unui gimnast. Utile sunt si spagatul si.sfoara cu mentinere 30 de secunde pentru ca un rol important in incalzitea ligamentelor. Balansul picioarelor, al soldurilor, precum cosuletul si podul de sus sunt elemente nelipsite din antrenamentul meu care este facut dupa antrenamentele profesioniste ea balerinelor ruaoaice cu renume. Dupa scurta incalzire, fac 50 de sarituri normale cu aterizare pe varfuri, pentru a-mi relaxa muschii si de a scapa de o posibila fevra musculara.

Lullaby for a wolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum