Öncelikle selamlar <3
Konusu aslında bi webtoondan. Bakmak isteyen olursa webtoonun ismi de not even bones. Ben onu biraz değiştirip yazacağım.
Öncelikle bilmeniz gereken bi şey var
Unnatural species (doğal olmayan türler) : Kısaca insanlarla bir arada var olan doğaüstü varlıklar. Bu kitapta 7 tane (benimle birlikte 8) tür olacak ve her türden sadece bir kişiyi alacağım. Eğer istediğiniz tür alindiysa yine de künye doldurabilirsiniz ilk seceni alacağım diye bir kural yok.
Konusu bir grup doğal olmayan türün çeşitli nedenlerle bir yerde ayrı ayrı kafeslere kapatilmasi ve bu doğal olmayanlarin oradan kaçmaya çalışmasını anlatacak. Bu arada ilk önce her karaktere bir bölüm yazdıktan sonra(nasil kacirildiklari vs) sizi birleştireceğim.
Kurallar
• +3 prim
• Aktiflik
• Isterseniz panoda paylaşabilirsiniz.
• Yine isterseniz takip edebilirsiniz :)Lütfen kunyenizi hangi türden olmak istiyorsanız oraya yazın.
Künye
Ad ve soyad:
Yaş:
Cast:
Kişilik:
Fobi:
Yeteneği:
Mesleği/okuduğu bölüm:
Ailesi:
Sevgili(buradan anlaştığımız biriyle ilerleyen zamanda sevgili yapabilirim):
Ek:Zannie ☞
Başkalarının acısından beslenen bir türdür. Küçük çocukların acısı onlar için daha doyurucudur. Bir Zannie uzun bir süre beslenmezse çok büyük bir acı içinde olurlar. Zannie'lerin sahip olduğu bir başka yetenek de, yakın çevrelerinde kaç kişinin olduğunu ve herkesin her an en azından biraz acı çektiği için nerede olduğunu bulmaktır. Bir zannie'nin kanı, ağrıyı gidermenin veya hızlı bir anestezi görevi için kullanışlıdır.
Kelpie ☞
Insanlara güzel ve görkemli bir at formunda görünürler. Göründükleri yerler göl, okyanus ve bazen de nehir kıyısıdır. Herhangi birisi bir kelpie'ye binerse, kelpie o kişiyle birlikte göle atlar ve kurbanı boğarak öldürür. Beslenmeden önce bir süre çürümesi için beklerler. Yarı suda yarı karada yaşarlar ve bazen insan formunda bazen de at formunda görünürler. Bir kelpie'nin vücudunun herhangi bir bölümünün ölümcül bir zehir olduğu bilinir.
Unicorn (Tek Boynuzlu At) ☞
Tek boynuzlu atlar, kurbanlarinin ruhlarını ten ile temas yoluyla yerler.
Kurbana zarar vermek genellikle ruhu istikrarsızlaştırmak için kullanılır ve böylece bedene çok yerleşmiş olan ruhu tüketebilirler. Tek boynuzlu at saldırısına uğrayan kişi irislerini kaybederler. Toz haline getirilmiş tek boynuzlu at kemiği kişiyi hızlı ve etkili bir şekilde bağımlı hale getirir ve yüksek bir dozla tüm ağrıları etkisiz hale getirebilecek bir ilaç görevini görür.Pink Dolphin(Pembe Yunus)/ Boto☞
Pembe yunuslar yediklerine göre derilerini renklendirirler. Sudayken pembe bir yunusa dönüşebilirler. Su ile temas halinde olduklarında insan görünümlerinde kalmaları zordur. Pembe yunuslardan birinin gözlerine bakarsanız anında aşık olacağınıza inanılır, eğer yaşıyorsa gözleri kabuslara sebep olabilir.
Vampire (Vampir) ☞
Vampirler genellikle kanla beslenirler. Hızlı ve güçlüdürler, yaklaşık 700 yıl ömürleri vardır. Vampirler ne kadar yaşlıysa, o kadar zayıf ama daha deneyimlidirler. Genç Vampirler anormal derecede güçlüdür, bu yüzden dünyanın bazı yerlerinde bir tanesini alt etmeye çalışmak intihar sayılır. Vampir yaşlandıkça zayıfladıkça güneşte veya UV ışınlarıyla yanıp sönen lambalarda yürümeleri onlara daha fazla zarar verir. 700 yıl sonra Vampir neredeyse sakat kalır, hareket edemez veya kendi kendini besleyemez hale gelir. Organize suç gruplarının başına geçmeyi severler. Bir Vampirin hayatında başkaları için en tehlikeli dönem 100 ila 300 yaşları arasıdır. Kanları veya vücut parçaları başkaları tarafından yendiğinde tüketiciye bir tür ölümsüzlük verir.
Mermaid (Deniz Kızı) ☞
Deniz kızları hakkında pek bir bilgi olmamasına rağmen insanları bogarak öldürdükleri bilinir. Bazılarının kuyruğu yerine sekiz tane dokunaçları vardır. Suyla temas ettiklerinde insan formundan deniz kızı formuna geçerler. Deniz kızı eti yendiğinde tüketen kişiye ölümsüzlük verdiği söylenir. Bulunmaları ve anlamları zordur.
Aur ☞
Aurlar, tüm vücutlarının bir ampul gibi parlamasına izin verebilen insanlardır. Zararlı değillerdir ve en yaygın doğal olmayan türdendir. Kanları afrodizyak olarak kabul edilir. Parçalarının karaborsada alınması veya satılması mümkündür. Ayrıca pek çok kişi lezzetli olduğunu düşündüğünden Aur etinin alıcısı çoktur.
Bu kadardı, umarım katılım olur da ortada kalmam böyle sjbdjansksn
Seviliyorsunuz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Even Bones // Katılımlı (Kapandı)
Misterio / SuspensoBir grup doğal olmayan olarak tanımlanan türdeki insanların kendilerini ölüm kalım meselesi olarak adlandırılabilecek bir durumda bulmaları.