Část čtvrtá

11 1 2
                                    

Valerie
Je další den. Úterý. Když jsem ráno přišla do školy, musela jsem si sednout na své nové místo. Leo tam ještě nebyl, ale i tak. Fuj. Dala jsem si aktovku k lavici a šla za holkama.
"Čau holky"řekla jsem. Nikdo mě neslyšel, protože Nora něco vyprávěla a trochu mě to znepokojuje, protože slyším svoje jméno.
"Noro počkej"řekla Olivie."Přišla Val"
"No ahoj Val. Ty vole. Neuveríš co jsem včera slyšela."
"Fakt se zblázníš, teď nam to řekla"
"No dobřeee, tak mluv Noro"říkám.
Nora mi řekla celý příběh, včetně katastrofické reakce jejího žaludku. Byla jsem znepokojená, znechucená, i naštvaná, ale taky jsem se smála protože nám taky řekla, že ji chce Voldemort.
"Hele nesměj se Val. Ty sedíš s Leem."
"No Noro, ale ty sedíš s Daliborem" vmísila se do konverzace najednou Emily.
"Víte co, jdu si sednout, stejně už zvonilo" a odešla si sednout za Daliborem.
Když jsem viděla, že už všichni sedí na svých místech, tak jsem šla taky, nerada, ale šla jsem. Posadila jsem se vedle proutka a díky perifernímu videní, jsem poznala, že na mě kouká. Byl to hodně nepříjemný pocit, ale nechtěla jsem s ním začít mluvit, takže jsem to ignorovala jak nejvíc to šlo. Měli jsme přírodopis, který mě baví, takže jsem na něho rychle zapomněla. Pak už den rychle utekl. Na obědě jsem se ještě Nory vyptávala na to, co nám řekla když jsem přišla do školy. Ano, myslela jsem si že se mu líbím, ale i tak.
"No a jak se ti sedí s Daliborem?"ptám se.
"No, celkem v poho. Je otravnej, opisuje, ale, dá se s ním bavit."
"To je dobře Nory."
"Hele, ale on se s tebou chtěl bavit, jako, proutka myslim."
"Cooo, ty jsi to viděla?"řekla jsem jako kdyby mě mučila.
"Jo, byla jsi na něho hnusná. Ano. Je divnej, hnusnej a tak dál, ale byla jsi dost nepříjemná."řekla jako kdyby mě poučovala.
"No promiň!?"
"Hele, Val, v klidu. Já jen že jsem se málem podělala smíchy."
"Bože, Noro!" Potom jsme dojedli, šli do šatny a že školy ven. Venku jsme se rozloučili. Já šla domů a ona k tátovi do práce. Bydlím nedaleko školy, takže jsem byla doma rychle a konečně jsem si mohla po celém dni sednout. Bylo únavný být celý den ve skole s pocitem, že vedle mě sedí nějakej mega moula s patkou tak nagelovanou, že když nemáš zrcadlo, tak se můžeš upravit v odraze jeho vlasů. Každopádně. Doma se převléknu a před psaní úkolů a trénování hry na housle si vezmu mobil. Jdu na instagram. Dlouho mi ho rodiče nedovolili stáhnout, ale když jsem mohla argumentovat s tím, že tam je třídní skupina, nebyl problém. Řekla jsem, že se tam posílá učivo, ale ve skutečnosti, to není to pravda. Posílají se tam totálně debilni reels a trapné fotky nejen spolužáků, ale i  celého druhého stupně. Fotky nás holek tam nebyvaji, ale je super se na to dívat. Ty fotky fakt stojí za to. Ale nebojte. Žádný nechuťárny. Když jsem ještě neměla ig tak jsem se dívala na shorts na YouTube. Bylo to nudný. Takže se teď dívávám  na reels. Vlastně, i teď. Dívám se do doby než si všimnu že mi přišla žádost o sledování. Rozkliknu to. Žádost o sledování od uživatele le_o_4321.  Dlouho jsem přemýšlela kdo to asi je. Ale ne. Teď lžu. Došlo mi to hned, ale nechtěla jsem si to přiznat. Samozřejmě, že to je Leo! Kdo jiný asi, že? Tak teď opravdu netuším co mám dělat. Napíšu Noře.

Noryyyyyyyyy

🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

Leo má ig!!!!😳

Cooo? On si tě našel?🤣🤣🤣

Jooo! Byla jsi už po škole na ig?

Ne, ale jdu se podívat jestli mě taky chce sledovat.

No dobře...pohni!

Taky mě chce sledovat.🤣🤣🤣

A co budem dělat?

Hmmm...Nech mě přemýšlet. Tak třeba mu to příjmem a začnem  ho taky sledovat?

Ale já nechci.

Hele já mu to už přijmula.

Cože!? Jsi normální?!

Hele a co má bejt? Nic to neznamená. Je to slušnost.

No dobře no...

No vidíš.

Hej, ale víš co se může stát?

Napíše ti?

No to možná taky, ale ještě něco horšího. Teda. Nevim jestli horšího. Ale ještě něco jinýho.

Nevim.

Jarek ho může přidat do třídní skupiny...

Hele. Neboj. Nikdo ho nemá rád. A Jarek už vůbec. Takže si myslím, že můžeš být v klidu.

No ok...tak papa

Ahoooj

Pustila jsem to z hlavy, odložila mobil, a abych se uklidnila, popadla jsem housle. Začala jsem podle not hrát mou nejoblíbenější skladbu, a rázem jsem byla v klidu. Poté jsem si dělala úkoly, četla, koukala na telku, večeřela a šla do sprchy. Čistá jsem si šla ve starorůžovém  pyžámku s jednorožci lehnout. V posteli jsem si zapínala budík a viděla že mám nějaké oznámení. Hmm. Třídní skupina. Jdu se podívat. Rozkliknu třídní skupinu a vidím tam oznámení.
Uživatel jarecek_milacek přidal uživatele le_o_4321
Tak jo. Na tohle nemám. Odložila jsem mobil, a šla radši spát.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 07, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Promiň, ale ne...Kde žijí příběhy. Začni objevovat