Lalisa Monabal: Lalisa Monabal gerçek adıyla Pranpriya Manobal, 27 Mart 1997 de doğmuş Tayland'lı Blackpink grubunun 2. üyesidir. Küçükken ismini Lalisa olarak değiştirdi. Blackpink üyesi Jennie, Lalisa'ya "Lisa" adını takmıştır. Lisa, Blackpink grubunun ana dansçısı ve lider rapçisidir. Ayrıca K-Pop sektöründe En İyi Dans Eden Kadın İdol lakabını almıştır. Lisa, küçük yaşlarda dans etmeye başlamış, ödüller almış, en genç üyedir. Tayland'daki Praphamontree II okulunda eğitim aldı.[7] Bu yıllarda BigBang ve 2NE1 gibi K-pop grupları sayesinde şarkı söylemeye ve dans etmeye olan ilgisi arttı. Lisa'nın annesi Lisa'nın dansa olan yeteneği ve ilgisini görünce Lisa'yı dans kursuna yolladı. Ortaokulda ise vokal eğitimi aldı, yarışmalara girip ödüller kazanarak küçüklüğünü bile başarı ile geçirdi. Lisa, YG'nin Tayland'da 2010 yılında yaptığı seçmelerde 4000 kişi arasından seçilen tek kişidir. 5 yıl 6 ay stajyerlik yapmıştır. Yg' de stajyer olan ilk yabancı idol oldu.LALISA ve MONEY şarkılarıyla solo çıkışını gerçekleştirdi.Céline tarafından ilham perisi seçildi. Lisa Manobal, 85 milyon takipçiyle, Instagram'da en çok takip edilen Taylandlı ünlü, K-Pop sanatçısı ve K-Pop hesabıdır. YouTube kanalı Lilifilm Official 10 milyon abone ile kadın K-Pop sanatçıları içinde en çok aboneye sahip bireysel kanaldır.Bvlgari'nin Kore elçisi oldu ve ardından Aralık'da Bvlgari Global Ambassador seçildi. Mayıs ayında Samsung Galaxy S10'un Tayland promosyonları için seçildi. Lisa'nın Mac Cosmetics'in global elçisi olduğu açıklandı. 2020'nin başlarında, Milano Moda Haftası'nda, Prada'nın etkinliğine katıldı. Mart ayından Mayıs ayına kadar iQiyi kanalında yayınlanan hayatta kalma programı Youth with You'nun 2. ve 3. sezonunda dans mentorü olarak yer aldı.