Kim Jisoo: Kim Jisoo, 3 Ocak 1995 yılında dünyaya gelmiş Blackpink grubunun 3. ve en büyük üyesidir. Grubun, lider vokali, görseli (visual) ve yüzüdü. Çocukken basketbol oynadı ve tekvando eğitimi almış, 11. sınıfta okulunun drama kulübü seçmelerine katılıp, seçmeleri kazanarak oyunculuk adına adım atmıştır. Seul Sanat Lise'sinde okuyan Jisoo, "TVXQ" hayranıydı. 2011 de idol seçmeleri geçen Jisoo, 2016 yılında resmi Blackpink üyesi olmuştu. Jisoo oyunculukta ki ilk deneyimini, 2015 yılında "The Producers" de konuk oyuncu olarak yapmıştır. 2017 de Inkigayo'da Mc'lik yapan Jisoo, dizisi Arthdal Chronicles ve Part-Time Idol dizisinde yer aldı. 18 Aralık 2021' de çıkan "Snowdrop" dizisinde başrol oldu. Jisoo, Gallup Korea tarafından yapılan yıllık anketlerde 2018'de en popüler 10. K-pop idolü (oyların %4,8'ini alarak) ve 2019'da ise en popüler 17. K-pop idolü seçildi.Nisan 2019'da, 12.8 milyon takipçi ile Instagram'da en çok takip edilen K-pop idolü oldu. Jisoo, 2020'nin ilk beş ayında kozmetik dünyasına öncülük eden ilk on ünlü ve etkileyicinin sıralamasına dahil edildi.2019'da, Güney Kore'de zorunlu askerlik yapan askerlerin katıldığı ankette 6. en popüler kadın K-pop idolü olarak yer aldı.Aktris Liza Soberano, Jisoo'nun Dior'un "Sonbahar/Kış 2020" kampanyasında yer almasının ardından Dior'un "Oblique" atkısıyla Jisoo'nun moda görünümünden ilham aldığını da belirtti. Jisoo'nun kendi başına yarattığı bir makyaj fikri olan "dot style" Instagram dahil olmak üzere diğer sosyal medya platformlarında da trend oldu ve #JisooMakeup hashtag'i başlatıldı. Kim Jisoo, "Miss Korea" yani "Kore Güzellik Kraliçesi" seçildi. Daha bir çok başarı elde eden Jisoo, 31 Mart 2023 tarihinde "Flower" adlı solosunu yayınlayıp, ilk 24 saat için de rekor kırıp, YouTube Trend Listelerinde 1 numaraya ulaştı. MelOn 204 Hit Listesinde En Yüksek Sıralamaya Ulaşan Solo oldu...Bu muhteşem gösteriyi gerçekleştiren Jisoo, tarihte bir kadın solo sanatçı tarafından elde edilen en fazla stok ön sipariş rekorunu kırdı.