Medya:💸en güzel ilac paradır💸💰
Şu an karşılıklı öpüşüyorduk hemde vahşice..
Bir birimizden ayrılarak nefesimizi düzenlemeye calıştık ben ayağa kalktım ve onun elinden tutup onuda kaldırdım.Mariyyana: öğretmenim biraz dolaşmaya ve takılmaya vaktiniz varmı?
Ateş: tabikide öğrencim .
Dedi sırıtarak ve kurdan beraber cıktık
Menim bebişko arabama binerek yola koyulduk
Mariyyana: ilk önce benim üstümü deyişmem lazım . Sonra nereye gideceğimizi düşünürüz
Ateş: tamam aşkm
Istemsice huylanmıştım ama belli etmiycektim . Kaşlarımı catarak baktım
Mariyyana: ne aşkı ateş !?
Ateş: ne yani az önce bilerek öpüştük ben seni seviyorum mariyyana bunu kac defa söyliycem sana?
Ben kiseyle ilişki yapmamda hic düşünmemiştim cünkü hala o fikirde değildim
Mariyyan: ateş ba-
Konuşcaktımki telefonum caldı alıp baktım rüzgardı.
Mariyyana: efendijim
Rüzgar: nerdesin?
Mariyyana: geliyorum ne oldu ki?
Rüzgar: tehlikedesin mariya dikkatli ol !
Yerini söyle koruma gönderiyim .Mariyana: hayır gerek yok!
Diyerek hemen kapatdım ve arabayı durdurdum.
Mariyyana: in arabadan .
Ateş: neden ? Beraber bi şeyler yapcaktık ama
Mariyyana: şu an olmaz hadi in sonra buluşuruz
Istemiyordum benim yüzümden ateşe zarar gelsin bu yüzden indirmem gerekti .
Ateş: bana neler olduğunu acıklarmısın?
Mariyyana: hayır . In arabadan dedim cabuk lütfen istediğin zaman buluşuruz in
Ateş kaşlarını catarak indi ve gitdi bende hemen yola koyuldum ve yolun yarısında . Karşımda bir sürü korumalar belirdi. Ama bu rüzgarın korumaları değildi. Cünkü rüzgar koruma göndermemesini söylemiştim .
Arabadan indim ve üzerlerine doğru korkmadan yürüdüm . Kıvrımlı vücudum dar mini elbise icerisinde kıvrılarak kendini belli ediyordu ve buda karşımdakilerin fikrini dağıtıyorduVe en önde durmuş adam ellerini cebine koymuş rahat tavırla beni süzüp sırıtdı
Tam önünde durarak gözlerinin en derinine baktım korkmadığımı anlasın diye?: Pareces una mujer muy seria, valiente y sin miedo. (Çok ciddi, cesur ve korkusuz bir kadına benziyorsun.)
Bu bir ispanyalıydı ispanyolca konuşuyordu.
Aslında bende ispanyolca biliyodum ve cevaplamaktan cekinmedim.Mariyyana: Quién eres ? ¿qué deseas? ( kimsin ? Ne istiyorsun? )
?:en estos días, sales mucho con la mafia. serás dañino ¡Ten cuidado! (Bugünlerde mafyayla çok takılıyorsunuz. Zararlı olacaksın Dikkatli ol! )
Mariyyana: 1. ¡Tú no decides esto! 2. ¡No empezaré el trabajo que perderé!(1. Buna sen karar vermiyorsun! 2. Kaybedeceğim işe başlamam! )
?: ¿Qué haces si te lastimas?( zararlı cıkarsan ne yaparsın?)
Mariyyana: no te preocupes ( sen Merak etme )
?: mi nombre es Amedeo (benim adım Amadeo )
Mariyyana: ¡Estoy satisfecho! Amedeo (Ben memnunum! Amedeo )
Amedeo:¿Continuamos la conversación en su empresa? (Sohbete sizin şirkette devam edelim mi? )
Mariyyana:Yo digo ok. pero de que estamos habland?(tamam diyorum ama neden bahsedicez?)
Amedeo: ¡de ti! (sizden!)
Mariyyana:¡De acuerdo! ¡Todo el mundo habla de mí de todos modos! (TAMAM! Zaten herkes benden bahsediyor! )
Dedim ve sırıtarak arkami dönüp arabama bindim. Aslında doğru söylüyordu etrafımda mafyalar coğalıyordu . Bazıları seviyor bazılarıda düşman.
Hahaha ne qarip dünya kimisi daima sever kimiside sevmiş gibi davranır! Sevmiş gibi davranan da suc yok aslında nede olsa öyleleri her tarafda olur , cop kutuları gibi ahahha neysee...Bu amedeo olan herifin amacı ne acabaa?sıradan insanları şirketime hic almazdım arkadaşlarım haric . Ama bi anda tanıştığım birini hic almazdım!! Amedeonun sorduğu sorular sonucunda onun amacının ne olduğunu tabiki anliycam! Bu adamın benimle tanışma sebebi azdan coktan belliydi zaten ya rüzgarın sirketini ve hayatını tek ben berbat etdim diye yada onu mafyaların elinden kurtardım diye. cıkıcak zaten bu işin kokusu yakında cıkmasada cıkartırım.!!
Bu arada bazı arkadaşlarıma söylüyorum. NEPTUN SIZE BI ŞEY YAPMIYOR SIZ YAPIYORSUNUZZ AMK.
evet bu kadarSelam. Iyy akşamlar! . Benim bu kitabı yazmamda belirli bir saat yok ! Isterseniz söyleyin öyle yapayım istemezseniz kendi halimle atarım. Iyy geceler💸💗💸💰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafyanın asili. 18+
Подростковая литератураmariya: beni karizmanla yene bileceğini düşünme Ruzgar: yeteneklerimle yeneceğim o zaman mariya:? yetenek derken sende yetenekmi vardı Ruzgar: gel bu gece goztereyim sana yeteneğimi;)