11. Bölüm

423 66 51
                                    

Seo-Jun'un tetiği çekmesiyle Hana büyük bir çığlık patlatmıştı elleriyle kafasını korumaya çalışmış ve yere eğilmişti , ayrıca ağlıyordu.

Neyseki Mermi , Hana'ya gelmemişti.

Hana gözlerini kapatmış sesli bir şekilde ağlıyordu.Seo-Jun ona doğru eğilmiş ve Kafasını tutup kendine bakmasını sağlamıştı.

"Korktun mu Hana?"

Birdenbire Seo-Jun gülmüş ve Saçlarını sertçe tutup çekmişti Hana'nın , o sıra Seo-Jun'un telefonu çalmış ve Seo-Jun oflayarak telefonunu çıkarmıştı cebinden.

"Annen Arıyor , sakın sesini çıkarma yoksa.."

Hana'ya bir bakış attıktan sonra açıp kulağına koymuştu telefonu.

"Efendim Bayan Park?"

Seo-Jun telefonla konuştuğu sırada Hana ona bakmıştı , Seo-Jun kafasını olumlu anlamda sallıyordu.

Birden Seo-Jun Kafasını Hana'ya çevirip ona baktığı sırada Hana hemen başka yere dönüp bakmaya başlamıştı.

Ama seo-Jun hâlâ ona bakıyordu.
Ve telefonu kapattığı sırada telefonu yatağa atmış ve ayağa kalkmıştı.

"Annenler geliyormuş , sakın birine çaktırma anladın mı beni?"

Hana yere eğik olan kafasını evet anlamında sallamış ve Seo-Jun gittiği sırada ayağa kalkmıştı.

Düşünüyordu,ya o kurşun Kendi kafasına gelseydi? Annelerine söylemeli miydi?
Seo-Jun Onu affedebilecek miydi?

Yavaş adımlarla dolaba yürümüş ve üstüne bir elbise giymişti.

Saçını da taramış ve örmüştü.

Ardından çok hızlı olmayacak adımlarla aşağı adımlamış ve ailesine birşeyler hazırlamak için Mutfağa yürümüştü.

O sırada koridordaki olan ayna'ya bir göz gezdirmişti Hana.. çok solgun , gözlerinin altı şişmiş ve hâlâ dolu olan gözlerine bakmıştı.

"Yüzümü Yıkamalıyım , beni böyle görmemeliler.."

Yönünü değiştirip lavaboya gideceği sırada ellerini gözlerine götürmüş ve kaşımıştı.

Tâ ki o sırada Seo-Jun karşısından geldiği için çarpışmışlardı.

Hana ona şaşkın gözlerle bakmış ve hemen bakışlarını başka tarafa çevirmişti.

Seo-Jun ona bakmaya devam etmişti.

Hana yandan geçeceği sırada Seo-Jun onun kolundan tutmuş ve kendine çevirmişti.

"Bekle Bir saniye."

Hana ona korkak ve şaşkın gözlerle bakmaya başlamıştı.

Seo-Jun Hana'nın kolunu bırakmış ve Elini Hana'nın saçına götürmüştü.

Hana , Seo-Jun böyle yapınca tedirgin olmuş ve geriye çekilmişti.

"Saçında birşey var."

Hana birşey dememiş ve başka tarafa bakmaya devam etmişti , Seo-Jun'da Hana'nın saçına elini götürmüş ve Hana'nın saçındaki şeyi almıştı.

Ardından hızlıca Hana'nın yanından geçmiş ve başka odaya gitmişti .

Hana hemen lavaboya gitmiş ve yüzünü yıkamıştı, ardından mutfağa gitmişti.

(...)

"Kızım nasıl gidiyor , iyi anlaşıyor musunuz Kocan'la?"

Hana'nın babası bunu diyince Hana önce babasına sonra annesine bakmıştı.

Ve gülümsemiş , konuşmuştu.

"Evet,Evet-"

Hana daha sözünü bitiremeden Seo-Jun Hana'ya yaklaşmış ve Yanağını öpmüştü , ardından konuşmaya başlamıştı.

"Biz Çok iyi anlaşıyoruz."

Hana ona şaşkın gözlerle bakmaya başlamış ve yanağını silmek için elini kaldırmıştı,ancak Seo-Jun onu durdurmuş ve elini tutmuştu.

Hana'nın annesi onların bu hâline gülümsemiş ve Bay Park'a bakmıştı.

“Çocuklar bugün sizde kalalım diyoruz.”

Hana ona gülümsemiş ve elini Seo-Jun'dan çekmişti .

“Evet kalın anne çok iyi olur!”

Bay Park , Hana'ya dönmüş ve konuşmuştu.

“Biz annenle içeride yatarız kızım.”

Hana ile Seo-Jun ona gülümsemişti.

(...)

Yatma zamanı geldiğinde Hana Yastık ve battaniye getirmişti İçeriye.

“Güzelim Büyümüş de evlenmiş de , biz onun evine kalmaya gelmişiz de-”

Hana annesine gülmüş ve koltuğu açmıştı.

Hana'nın gülmesiyle Bayan Park'da gülmüştü.

Hana ailesinin yatağını hazırlamış ve kapıya doğru ilerlemişti.

“İyi Geceler Anne , ve baba!”

Babası ona gülmüş ve yatağına uzanmıştı.

Hana ışı kapatmış ve odadan çıkıp kapıyı kapatmıştı arkasına döndüğü sırada Seo-Jun ona doğru yaklaşmış ve konuşmuştu.

“İyi Geceler Hana.”

Hana zorla olsa da gülümsemiş ve hızlı adımlarla yanından geçip odasına gitmişti.

Seo-Jun'da kendine bir yer yatağı yapmış ve oraya yatmıştı.

Hana'da üstünü değiştirmiş ve ışığı kapatıp yatağına yatmıştı.

(...)

   Hana gözlerini açmadan yan tarafa dönmüş ve uyumaya devam etmişti.

Hana , birden gözlerini açmış ve kafasını kaldırmıştı.

Tâ ki o sıra bir yüz görmüştü..

Seo-Jun yanında uyuyordu ve oldukça yakınlardı..












Katilin EvliliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin