[26] Kontrol edilemez

10.2K 1.3K 1.2K
                                    

İyi okumalar 🦋
Önceki bölümü atlamayın
_______

Siyah şapka ve siyah maskeleriyle delta ve sigma karşı karşıya otumuştu. İkisinin da koyu gözleri gözüküyordu sadece. Ki barın en karanlık köşesinde oldukları için uzaktan bakanlar o gözleri bile göremezdi.

Y: "Görmeyeli gençleşmişsin"

H: "Sen de yaşlanmışsın"

Y: "Bazılarımız ölümsüz değil"

İki kalın ses çok sakin ve dingin bir tonda birbiriyle konışuyordu.

H: "Brikaç saate evlilik cüzdanı hazırlaman gerekiyor"

Y: "Birkaç saat?"

H: "Hemen şimdi demediğime şükret"

Sigma derin bir nefes vererek koltukta daha da yayılarak oturmuştu.

Y: "karşılığında ne alacağım?"

Delta, maske takmış olsa bile sinsi gülümsemesi maskenin altından, hatta gözlerinden anlaşılıyordu.

Ağır hareketlerle elini cebine daldıran Hyunjin, küçük bir kağıt parçası çıkarmış ve masa üzerinde sürükleyerek sigma'nın önünde durdurmuştu.

Yoongi, Hyunjin'in gözlerinde olan bakışlarını masada duran kağıda indirmiş ve dikkatle incelemişti.

Üzerinde adres ve telefon numarası vardı. Sigma ilk başta ne olduğunu anlamasa da sonradan hızla elini masadaki kağıta atmış ve cebine atmıştı.

Y: "İsteğini hemen halledeceğim"

Hyunjin, sigma'yı nasıl ikna edeceğini çok iyi biliyordu. Evet sigma farklı güçlere sahipti. Karşısındaki kişinin gözlerine bakarak ona istediğini yaptıra biliyordu. Bir nevi diğer kurtları kontrol ediyordu.

Bu yüzden evrak hazırlama işi onun için çok kolaydı. Kontrol ediyordu ve sahte yollarla gerçek evrak yazdırıyordu görevlilere.

Ama Delta, sigma'nın birini bulmakta iyi olmadığını biliyordu ve bu işte de Hyunjin fazlasıyla iyiydi.

Yoongi'nin tek zaafı vardı Jung Hoseok... eski sevgilisi olan beta yıllar önce sigma'nın güçlerini öğrendikten sonra ondan kaçmıştı. Hangi ülkede, nerede, ne yapıyordu bilmiyordu ve Sigma, betayı bulmak için her şeyini ortaya koyuyordu.

Ama sonunda bulmuştu..şimdi kralın isteğini hazırlayacak ve kendisini beta'sına affettirecekti.

Hyunjin çok beklemeden masadan kalkmış ve barın arka kapısına ilerleyerek dışarı çıkmış ve rahat bir nefes almıştı.

Akşam olmak üzereydi ve hemen Felix'i almaya gitmesi gerekiyordu. Biraz daha dayanacaktı...

...

"Kral Hwang Hyunjin, ruh eşiyle tanışması üzerine kendisiyle evlenmiş bulunmaktadır. Bu haberi daha duyurmak istemeyen kral, yaşanan istenmeyen olaylar yüzünden, haberi aceleyle duyuru olarak yayınlıyoruz. Kralın eşinin bazı sağlık sorunları bulunduğu için mühürlenmek gibi şansları bulunmadı. Bunu göz önünde bulunduran kral, halk tarafından yanlış anlaşılma olmasın diye ilişkisini açıklamamıştı. Şimdi resmi olarak Kore Krallığı halkına duyurulur, Gamma Hwang Lee Felix Kral Delta Kral Hwang Hyunjin'in resmi eşidir"

Changbin, son kez duyurulacak haberi Hyunjin'e okumuştu. Kral da onayladıktan sonra haber resmi olarak yayınlanmıştı. Belki ülkede biraz kaosa sebep olacaktı ama başka çare yoktu.

Gece saat 2 gibi evlilik cüzdanını eline alan Hyunjin, Chan ve birkaç muhafızla birlikte Felix'i almak için yola çıkmıştı bile.

...

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin