W Londynie mieszkało bardzo dożo czarodziei i czarownic czystej i nieczystej krwi. Wszyscy ci ludzie nie mogli zrozumieć jak to się stało, że najsłynniejsza mugolska czarownica Hermiona Granger wyszła za maż za Draco Malfoya. Powszechnie było wiadomo, że tych dwoje za czasów szkolnych nienawidzili się. Szokiem jeszcze większym okazał się fakt iż owa para jest już ze sobą od 2 lat i wszyscy jeszcze żyją.
Z opływem czasu, mimo silnych uczuć, Hermionie zawsze wydawało się śmieszne, że jednak wyszła za Draco. Przecież tak na dobra sprawę - jak sama twierdziła - nigdy się nie dogadywali i do dziś tak jest. Niby wiedli normalne życie, ale Draco zawsze miał do niej jakieś pretensje. I to o najróżniejsze głupoty, a to przecież on miał wady nie ona. Jednak Hermiona znając swojego męża i własny charakter, wkręcała się w te kłótnie pewnie jeszcze bardzie niż on.
Co do Draco, on uważał tak samo. Ciągle zastanawiał się co tak naprawdę jeszcze trzyma ich ze sobą i jak to się stało, ze w ogóle ich drogi się połączyły. Niby proste pytania ale ciągle miał jakieś ale. Te wszystkie kłótnie, które zaczynała Hermiona - jego zdaniem - bez powodu dziwiły go, nie mówiąc, że i czasem bawiły z czego były kolejne, ponieważ wtedy Hermiona twierdziła, ze nie podchodzi poważnie do tego co ona mówi. W końcu postanowił zrobić listę tego co według niego było wadami u Hermiony i postanowił je po swojemu uzasadnić. Nie przyszło mu tylko do głowy, ze jego żona może te jego uzasadnienia kiedyś znaleźć...
CZYTASZ
15 Powodów Dla Których Nienawidzę Granger
Fanfiction15 powodów, dlaczego Draco nienawidzi Hermiony, po tym gdy są już małżeństwem.