ჰაიიიი გარყვნილებო.ნელ ნელა დავბუნდები იმედია არ მოიწყინეთ.ნუ ჩემს დაბრუნებას სმათით ვხნი.ფოტოებს აქ არ დავდებ დავიღალე ამ წაშლით!!ფოტოებს ინტაზე ჩატში ჩავაგდებ.იმედია მოგეწონებათ.დავოუთება და დაკომენტატება არ დაგავიწყდეთ.💗💗
❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎მგონი ალფა შემიყვარდა.ნუ არ ვიცი შეიძლება ჩემი ჭეშმარიტია ზუსტად არ ვიცი.ნელ ნელა მიყვარდება რაც არ მომწონს.ის განსხვავებული.განსაკუთრებული.სხვებისგან განსხვავებით უფრო დიდ ყურადღებას მაქცევს.მასში არის რაღაც რაც მიზიდავს.უი დამავიწყდა მისი სახელია ჯონგუკი.ჯეონ ჯონგუკი.მე კი პაკ ჯიმინი ვარ ომეგა.
ღამის ორი საათია გამეღვიძა.სულ სველი ვიყავი.დენა დამეწყო.ბლოკადორების მისაღებად მივდიოდი როდესაც კარებზე კაკუნი გავიგე.არა ოღონდ ეს არა.
-ჯიმინიიი კარები გამიღეეეე
ჯონგუკია არაააა დენა მაქვს ვერ შემოვიშვებ.მაგრამ...
-პატარავ გთხოვ გააღე კარები
მინდა...გუკი მინდაა
კარები გავაღე და მთვრალი ჯონგუკი დავინახე
-პატარავ
-გუკ...
ლაპარაკი არ მქონდა დამთავრებული ტუჩებზე მეტაკა.აჰჰ რა სასიამოვნოა.როგორი ტკბილია.მეც ავყევი კოცნაში.ზურგზე ხელი მომხვია და სახლში შევედით.ხელში ამიყვანა.კოცნას არ ვწყვიტავდით ფეხები წელზე შემოვხვიე ხელები კი კისერზე.თვითონ კი ხელები ტრაკზე დამაწყო და მომიჭირა.ოთახში შემიყვანა და საწოლზე დამაგდო.
-აჰჰ მამიკოოო
-ოჰჰ პატარავ
-მინდიხარ გუკ აააჰჰჰჰ დამეეეხმარეეე
-ახლავე პატარავ.
ტანსაცმელი გამხადა.ჩემს ზემოთ მოექცა და ისევ კოცნა დამიწყო.მე კი მისი ღილების გახნა.საროჩკა გავხადე.მამიკო კისერზე გადავიდა.ნიშნებს მიყოვებდა მე ხელი ჩავაცურე და მისი ქამრის შეხსნა დავიწყე.მომშორდა და ყველაფერი გაიხადა.ეხლა კერტების წუწვნა დაიწყო.მე კიდე კვნესას ვერ ვწყვეტდი.
-აჰჰჰ აჰჰჰ მამიკოოოო
-ცოტაც პატარავ
ერთ ძუძუს ხელს უჭერდა მეორეს კი წუწნიდა.მე კიდე კბნესას ვერ ვწყვიტავდი.ვგრძნობდი როგორ ვსველდებოდი.ქვევით მტკიოდა უკვე.არც მამიკო იყო კარგ დღეში.