Rapunzel, yine oda hapsindeydi.Dün, gece boyu arkadaşlarıyla havuz başı partisinde çılgınlarca eğlenmiş , gece boyu içmiş,bir o kadarda terlemiş eve sızmış bir şekilde arkadaşları tarafından bırakılmıştı. İşin kötü yanı ise, Rapunzel'i odasında uyuyor zanneden üvey halası , Rapunzel'i kapıda sızmış bir şekilde bulunca küplere binmişti. Çünkü Rapunzel gezmezdi,yemezdi,içmezdi ve konuşmazdı.Sadece ders çalışırdı.Büyük bir hızla ÖSS sınavına hazırlanan Rapunzel , kendini çatı katındaki odasına kapatır günlerce,haftalarca bazen de aylarca ders çalışırdı. 1.50 boylarında ,gözlüklü,sivilceli ama bir o kadarda sevimli Rapunzel'in 1.80 uzunluğunda alev gibi kızıl saçları vardı.Herkes Rapunzel'in saçlarına hayrandı ama sadece saçlarına...
O gece......
"Nisan,mayıs ayları , gevşer gönül yayları " sözüne kapılan, YGS 'nin bitmiş olmasının verdiği tatil moduyla kendini havuz başına atan arkadaşlarının kurbanı olmuştu Rapunzel.Akşam saat 8 gibi arkadaşlarının 'rapunzel hayatta gelemez o, bunak halasıyla oturup çekirdek çitlerken bir yandan da test çözmeyi bilir ancak' dedikleri partiye gidebilmek için 3. kattan aşağıya atlamıştı.
Çünkü halası geri kafalı bir insandı hem üvey hem geri kafalıydı. ona göre kızlar akşam ezanından 3 saat önce çoktan evde olmalılardı. Kimseyle konuşmamalı hele de yaşıt erkeklerle göz göze gelmeyi bırak aynı yolda yürümemelilerdi.
Rapunzel'in aralıksız ders çalışmalarına alışan üvey halası artık Rapunzel'e yemek götürmeyi bırakmıştı. bu yüzden Rapunzel'in varlığıyla yokluğu anlaşılmayacaktı bile. Rapunzel aşağı iniş yaptıktan sonra inmeden önce aşağıya attığı test kitaplarını aramaya koyuldu ki bahçe köpekleri abbas, homurdanmaya başlamıştı ancak rapunzel bunu da düşünmüştü. 3 hafta önce halasının pişirmiş olduğu tavuk budunun kemiğini abbas'a atıp koşarak taksi bulmaya gitmişti. Az gitmiş uz gitmiş dere tepe düz gitmiş derken partiye yayan gelmişti bile. Halası'nın kına elbisesini gizlice aşıran Rapunzel partinin ilgi odağı olmuştu. Herkes gülüyor dalga geçiyordu. Rapunzel kimseye aldırış etmemeye çalışıyordu ama en son full yanlış çektiği matematik testinden sonra kendini içkiye vurmuş hunharca gülmüş insanlıktan çıkmıştı. Rapunzel'i hiç böyle görmeyen arkadaşları sabah ezanına doğru endişeli bir şekilde eve getirmişlerdi. Parti'nin en popüler çocuğu Buğracan, Arabasına kusan Rapunzel'i istemese de kucağına almış ve o sıra da konyak ve kusmuk kokusuyla karışık olan Rapunzel'in kokusunu duyunca aşık olmuştu ki o sıra Üvey hala kapıyı açmıştı. İkisine de bakışlarını kitleyen üvey hala, kısa süreli şoktan çıkıp uzun süreli şoka girmişti. O sıra Rapunzel'i odasın açıkaran buğracan, rapunzel'i yatağına yatırıp, komidinin üzerine bir şeyler bıraktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEL RAPUNZEL
HumorBu zamana kadar Rapunzel'i hep metrelerce uzun saçlarıyla tanıdık. O güzel uzun saçlarını yakışıklı beyaz atlı prense kuleden aşağıya sarkıtırdı. Ama hiç düşünmedik o prens o saçlara tırmanırken Rapunzel'in hiç mi canı acımıyordu ? Ya da günümüz k...