•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Kim Taehyung
Bu berbat ve sıkıcı bir okulda insanlar salak gibi neden onlara kaba davrandığımı sorguluyor.Oysa ben herkese gerektiği gibi davranıyorum.
Bir gün sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi.Bu hiç umurumda değildi sonuçta herkes aynı bu okulda.
Genellikle benden nefret ettikleri için yanımda hiçkimse oturmaz bu yüzden yanım hep boş oluyordu.
Yeni öğrenci yani Jungkook okuldaki kişilerin çoğunu ve bende dahil olmakla tanımadığı için fazla çekingendi.
Kendisini tanıttıkdan sonra Gelip yanıma oturdu.Çok sessizdi ve daha onu tanımadığım için onu umursamıyordum.
Çocuklar bi yandan sinsi ve alaycı şekilde kıkırdıyarak bi yandanda şaşkınlıkla Jungkooka bakıyorlardı.
Muhtemelen gelip benim yanımda oturduğu için herkes çok şaşırmışdı.Jungkookda bu baskıya dayanamıyordu.
Düz sade bir çantası vardı.
Gri renkli bir sweatshirt giyinmişdi o gün.Sanırım bol giyinmeyi seviyordu.Bana göre okuldaki en gizemli kişi Jungkookdu.Yanıma oturduğundan beri bi kelime etmedi.Yada çekingen diye biliriz.
Kendisini yalnız ve dışlanmış hiss etmemesi için onunla konuşmaya çalıştım.
"Merhaba Jungkook,nasılsın?"
Jungkook ellerini karıştırarak bana masum bir şekilde baktı.Bende sağ elimi kulağımın altına dayamış Jungkooka doğru meraklı gözlerle bakıyordum.
Jungkook biraz sessiz kaldıkdan sonra kekeliyerek
"İyiyim,siz nasılsınız?"Dedi.Evet bende asosyeldim ama Jungkook benden beterdi.Ben ona meraklı gözlerle bakmaya devam ederken."İyiyim ve bana siz demene gerek yok,Taehyung diye seslen bana"
.Jungkook bana biraz samimi birazda soğuk bir şekilde gülümseyerek baktı.Adeta gözleri ışıldıyordu."Tamam Taehyung!" Dedi neşeli ve kısık bir sesle.Jungkook galaksileri sığdırdığı gözleri ile bana bakmaya devam ediyordu..
Sanırım Jungkook bu okuldaki diğer kişilerin yerine iyi kalpli bir çocuktu.Sessiz,asosyel ve fazla çekingen.Bu ağzına sıçtığım okulda onun kadar masum birinin daha mahv olmasına göz yumamazdım.
Onunla arkadaş olmaya karar verdim.Her fırsatta onunla iletişim kurmaya çalışıyordum,tekrar ediyorum diğerleri gibi onunda mahv olmasına göz yumamazdım.
Ders bittiğinde zil çalar çalmaz ayağa kalktım.Jungkook oturduğu sıradan ayağa kalkmıyordu.Ben ona garip garip ve biraz sinirli bir şekilde
"Neden benimle gelmiyorsun?"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Mistakes Taekook✓
RomanceTaehyung yeni gelen çocuktan başka herkese karşı kaba biriydi.