6 3 2
                                    

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon Jungkook

Beni evine devet etmişti.Tabii ki kabul ettim.Ve Sanırım ben Taehyunga aşık olmuştum.

Çünkü ne zaman onu görsem düşünsem nefes alış verişim,kalp atışım,resmen organlarımın haraketleri değişiyordu.Beynimin bile!!
Onu gördüğümde ona ne söyleyeceğimi bilemiyorum.Sürekli aklım karışıyor.Sadece ona ve onun güzel ilgisine odaklana biliyorum.Evet ben basbaya sırılsıklam aşık olmuştum.

Biraz salonda oturup sohbet ettik.Daha sonra dizi izledik.Dizi bitti ve Taehyung bana "Git biraz uyu dinlen.Bu gün iyice yoruldun."Ben Taehyunga dönüp baktım daha sonra uzun uzun yere kitledim gözlerimi.

Planım şöyle ki Taehyunga açılacaktım.Duygularım karşılıklı olmazsa bile hala onu sevicektim.Eminim bir gün oda beni sever.Taehyung tam oturduğu yerden kalkıcakken Elinden tuttum.Taehyung yerine oturdu ve "Bir sorun mu var Jungkook?"

Ortam yine sessizliğe büründü
"Aslında pek de sorun sayılmaz"

"Bana anlatman gereken birşey var Jungkook.Seni dinliyorum".
Dedi tüm vücüdu ile bana dönen Taehyung.
"Taehyung.."
Dedim ve dans eden parmaklarım bakıp dudaklarımı yaladım.Taehyung elini ayağıma dayayarak "Jungkook.Benden çekinme...sana demiştim"

Bende yüksek bir ses tonu ile
"Sana aşığım Taehyung!!"
Dedim.Taehyung ani gelen şaşkınlıkla elini yavaş yavaş ayağımdan uzaklaştırdı.Taehyungun bu açıklamaya karşı cevabı "b-ben.." oldu.

Zaten benden böyle bir şey beklemediği çok belliydi

"Düşünmen için zaman vere bilirim sana Taehyung.Rahatsız olduysan çok üzgünüm ama duugularımı senden gizlemek istemedim"

Taehyung içini çekerek elleri ile saçını tutup kafasını yere doğru eğdi.Ben dizimi ovalayıp durdum.Acayip panik olmuştum.

"Ben en iyisi çıkayım"dedim Kekeleyirek.Taehyungda kafasını sallayarak onayladı.Ayağa kalkdım ve ceketimi aldım.Ellerim cebimde kafam yere eğilmiş aklım da Taehyung daydı.

Bütün yolu onu düşünürek gitmişdim.Sanki hiç yürümemişim gibi yol kısalmışdı gözümde.Muhtemelen yolun uzunluğunu Taehyungu düşünürken fark etmemiştim.

Kim Taehyung

Hâlâ inanamıyordum.Jungkook gay miydi?.Neden bana daha önceden söylememişdi ki.Kafam allak bullakdı.Neyi düşünmem gerekdiğini bilmiyordum.

Ama onu biliyordum ki Jeona bu teklife karşı 'hayır' demem gerekiyordu.Kalbi kırılır ve ona bir şey olur diğe çok endişeliydim.Ya kendine zarar vermeye kalkışırsa?.Ya Kendini Jennie gibi asarsa..

Herşeyden kolay kolay korkmam ama sanırım en büyük korkum buydu.Sevdiklerimi kayb etmek.

Düşüneyim taşınayım derken uykuya dalmışım.Bir anda telefonumdan gelen mesaj sesleri sayesinde uyandım.
Jungkook yazmışdı.

Two Mistakes Taekook✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin