Lütfen hayalet okuyuculuktan çıkıp yıldıza dokunur musunuz 😚
Uzatmak istemiyorum
Gün bitmek üzereydi. 1 saat sonra draco ile astronomi kulesinde buluşacaktık. Gergindim ancak mutluydum çünkü üstümden bir yük kalkacak gibi hissediyordum. Yanlış anlaşılmak benim için çok kötü bir durumdu. Ancak bugün hayır, sadece 1 saat sonra bu yük kalkacaktı. En azından öyle sanıyorum...
Bu süre içerisinde cedin yanına gitmeye karar verdim. Nasıl olduğunu kontrol etmeliyim...
Hufflepuff ortak salonuna ilerledim.
Yn- hey Emma ortak salonunuza girebilir miyim
E- elbette neden peki?
Yn- bir arkadaşıma bakacağım da
E- anladım gel böyle.
Yn- teşekkürler
Emma beni içeri bıraktıktan sonra oradan ayrıldım. Cedin odasını buldum ve baskın yapar gibi girdim. Muggle larda bir şey vardı bir şey deniyordu evet!
Yn- FBA eller yukarı
Ced çok havasında değildi fakat hafif bir gülümseme yerleştirdi yüzüne
C- bu ne demek
Yn- muggle larda olan bir şey *açıkladım*
Başını salladı yatakta yattı bende yanına yattım. Ve tavana bakarak konuştum.
Yn- sen benim en iyi dostumsun bir şey olursa lütfen gel yorulduğunda arkanda her daim olucağım bunu beraber atlatacağız.
C- seni seviyorum prenses
Yarım saat beraber öylece uzandık arada sohbet ettik ancak gitmeliydim. 15 dakika kalmıştı ne de olsa.
Yn- ben gidiyorum bir şeye ihtiyacın olursa beni bul cedim
C- peki görüşürüz
Yn- güle güle
Ayrıldıö ve astronomi kulesine ilerledim. Otırdum ve herzamanki gibi demirlerden ayağımı uzattım. Hemen ardından draco geldi. Yanıma oturdu. Herşey aynıydı sadece artık ay dolunay değildi. Ona doğru döndüm bana baktı. Çok uzatmak istemediğimden hemen konuya girmeye çalıştım.
Yn- nerden başlasam bilemiyorum.
*başını salladı*Yn- şey.. *birden hızlıca söyledim* Harry ile kardeşiz.
Draco affallamıştı. Nee dercesine bana bakıyordu.
Dm- tam olarak anlamadım??
Yn- tek seferde anlatacağım bölme, bizim annemiz aynı ancak babalaeımız farklı ama biz sonuçta Harry ile kardeş olmuş oluyoruz. Babam bunu bir süre gizli tutmamızı istedi bu yüzden kimse garip düşünmesin diye bizde sevgiliyiz süsü verdik. Babam bize 5 gün önce 4 gün sonra söyleyebilirsiniz dedi. Bu yüzden sana bunu söylemek istedim. Çok yanlış anlaşıldım. Cedric e aşık iken Harry ile sevgili olmam çok kötü biri olduğumu düşünmüş olabilirsin. Aslında cedric ı dost olarak görüyorum aşk duyguları biraz yanlış eleştirmiş şimdi ben onda aşık değilim ve ve bilmiyorum nedensizce sana anlatma hissi doğuyor.
Çok uzun süre konuşmuştum draco ise sakince beni dinlemişti.
Draco bana sarıldı. Artık aramız çok daha iyi olacsktı. Öyle umuyorum.
Dm- seni seviyorum
Yn-...
____________
Draco ile konuşmamız üzerinden tam 2 hafta geçmişti. Tam 2 hafta 36 saniye bu süre zarfında altın üçlü ile çok yakın olduk. Pansy e gelince biraz aramız açık onu çok boşladım. Oda beni boşlamıştı. Oliver ile Harry sayesinde yakınlaştık ced artık daha iyi daha mutlu olaylaeı atlattı gibi. Artık herkes Harry ile kardeş olduğumuzu biliyordu. Babamla çok görüşüyoruz en az 3 güne bir akşam buluşuyoruz. Ve malfoy'a gelirsek onun çok sık konuşmuyordum ama ona karşı ilgim bir şekilde artmıştı. Ancak onun Astoria ya aşık olduğunu bilmek beni biraz üzüyordu..
.
.
Sabah hemen uysndım çok hızlı bir şekilde herzamanki gömlek kımbinimi yaptım. Ortak salona ışınlandım(çok hızlı gittim) ve yetiştim. Çünkü kimse Dumbledore konuşurken içeri dalmak istemez. Bugünde bu utanç verici durumu atlattım. Sly masasına oturdum. Yanıma draco geldi. Şaşırdım mı?? Yani evetDm- selam, günaydın
Yn- merhaba draco
Dm- nasılsın?
Yn- iyiyim sen?
Dm- ben de iyiyim
Yn- sevindim :))
Dm- Dumbledore geliyor..
Prd- evet çocuklar 5. Sınıflara 2 öğrenci katılacak dönemin ortasında geldikleri için yeni okullaeına alışmaları zor olacaktır onlara yardım edip iyi davranösnızı diliyoruz.. Bayan Sofia peppry ve bay Peter sweaft buyrun.
İçeri girdiler.. Bir anda gözüm sweaft a- kaydı. Çok mükemmel görünüyordu. Sofia ise çok tatlıydı eminim ki Hufflepuff olucak.
Prd- buyrun sırala oturun!
Sş- Sofia peppry demek bir peppry daha sen içindeki iyimserlik duygusu ile griffindor olabilirsin.. Ancak Hufflepuff kesinlikle seni yansıtıyor amcana çok benziyorsun. Hufflepuff!!
Sş- Peter sweaft evet sen bir rewaenclow olabilirsin yanlız çalışmak sana çok yakışır ama bir okadar kurnazsın ... Çok zor bir seçim ama buldum Slytherin!!!
Alkışlar kopmaya başladı. En kenarda olduğum için benim tam önüme oturmuştu. Bir süre onu izledim..
Dm- hey yn!!
Yn- hı hı ne oldu?
Dm- daldın diyorum
Yn- öyleymiş tamam.
Draco dan devam ke
Yn- öyleymiş tamamNeden trip atıyor ki durduk yere.. Yeni gelen çocuğu izleyip duruyordu. Çok sinir bozucu
.
.
.
KestimOy verip yorum yazmayı unutmauım
Diğer kitabıma da göz atın derim
Yt- cansu_ Malfoy
703 kelime
*bölüm devamı için 2 yorum gerekli 😚*
My little pony yaşım 456 canlar <33