⌜note : i still love you 10°⌟

45 3 2
                                    

Yönetmen, "Kestik..." Dediği anda stüdyo da bütün ışıklar yanmaya başladı. Genç adam da eski sevgilisinden bahsettigi zaman farkında olmadan gözleri dolmuştu. Yönetmen ayağa kalkıp Sehun'a doğru geldi..

"Sizinle çalışmak güzeldi Sehun shii."

"Sizinle de öyle Yönetmen Lee..Bu arada size ve ekibinize yemek ısmarlamak istiyorum."

Yönetmen Lee gülümsedi buna karşın.."Çok düşüncelisiniz Sehun shii.."

"Bu arada belgesel ne zaman yayınlanacak?"

"Editler falan yapılıp düzenlendikten sonra. Bu da beş gün sonraya tekabül ediyor.."

Sehun anladığını belli etmek için başını salladı. Demek beş gün sora tüm aşk hayatını herkes öğrenecekti. Peki eski sevgilileri ne tepki verecekti çok merak ediyordu...Özellikle de Luhan'ın tepkilerini...

💌💌💌💌💌💌💌💌

Sehun'un aşk hayatıyla ilgili yayınlanan belgesel gündeme bomba gibi düşmüştü. Netizenler Sehun'u eleştirirken fanları ve fanı olmayan insanların bi çoğu onu desteklenmişti. Sehun'un hayatına giren erkeklerden bazıları bu belgesele kayıtsız kalmamıştı. İlk etapta Luhan bu belgeselden sonra Sehun'u aramıştı.. Sehun tereddüt etse de açmakta ısrarla çalan telefona daha fazla kayıtsız kalmayıp telefonu açtı..

"Aloo..?"

"Sehun ben Luhan..Seninle buluşmak istiyorum. "

Sehun onun sesini uzun zaman sonra yeniden duyunca kendini hiç bu kadar iyi hissettiğini hatırlamıyordu.

"Nerden çıktı bu ?" Soğuk yapmak istedi ilk etapta..Çünkü Luhan'a hevesli görünmek istemiyordu..

"Şu yayınladığın belgeseli izledim..." Sonra sustu kısa bi süre..

"Yani ? Dava falan mı açacaksın bana? Seni gay diye ifşa ettim..Orada zor zamanlar yaşıyorsundur şimdi.."

"Hayır dava açmayı hiç düşünmedim. Sadece belgeseli izleyince konuşmamız gerektiğini düşündüm.."

Sehun seslice nefesini dışarı verdi. Luhan ne konuşacaktı acaba kendisiyle? Gerçekten çok merak ediyordu..İlişkilerinin durumu hakkında olsa gerçekten mutlu olurdu..

"Madem öyle istiyorsun konuşalım o zaman.."

"Yarın ilk uçakla Kore'ye geleceğim.."

"Peki.." Dedikten sonra telefonu direk kapattı. Kalbi yerinden çıkacakmışcasına atıyordu..Neler olacaktı sonrasında gerçekten çok merak ediyordu...

Menajeri Yixing yarım saat sonra Sehun Entartainmente gelmiş ve direk Sehun'u azarlamaya başlamıştı. Sevgilisi Anita ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu..

"Tanrım..Sehun sen çıldırdın mı ? Nasıl böyle bi belgesel çekmeyi kabul edersin ? Hiç mi düşünmüyorsun kariyerini ?"

"Xing bari sen yapma.."

"Nasıl yapmam ya ? Sen benden habersiz nasıl böyle bir şey yaparsın. Ben senin menajerinim. " Hırsından soluyordu Yixing..."Neden böyle bir şeyi yaptın? Üstelik tam comeback zamanı yaklaşırken ?"

"Netflix'ten teklif geldi aşk hayatıma dair.. Biliyorsun aşk hayatım kariyerimden daha fazla ön planda..Ben de kabul ettim işte..."

"İyi halt yedin. Sabahtan beri telefonum susmuyor senin yüzünden...Ya eski sevgililerin arıyor ya da sektörden kişiler ...Seninle anlaşma ve iş birliği yapan kişiler arayıp duruyor iptal etmek için ayrıca..Resmen boka battın.."

"Yixing sevgilim sakin ol lütfen.." Taylandlı sevgilisi Anita kırık aksanıyla konuşmaya başladı yeniden..."Kendine zarar veriyorsun.."

"Anita sessizce kenarda otur." Diyip sertçe söyledi bunu..Zavallı Anita da Yixing'in sinirinden nasibini almıştı...

"Umrumda değil hiçbir şey...Sektöre ara vereceğim bi süre..Ya da bilmiyorum emekliye ayrılırım.."

"MÜKEMMEL GERÇEKTEN. BEN DE SENDEN KURTULURUM.."

"Yapma ama Xing biz dostuz. Benim manevi menajerim olmaya devam edersin.."

"Bu arada Kai senin evine gelmiş. Haberin var mı?"

Kai ismini duyunca şoka uğradı Sehun. "S-sen ciddi misin ?"

"Evet beni aradı. "

"Onu görmek istemiyorum.."

Sehun bunu dediği sırada odanın kapısı açıldı ve içeri Kai girdi. Yıllar olmuştu onu görmeyeli.

"Sehun konuşmamız gerek.."

"Dava aç bana. Anca orada konuşabiliriz.."

Kai seslice iç çekti. Aradan yıllar geçmişti ve o anlayışlı Sehun yerine başka biri gelmişti sanki. Zaman gerçekten insanları değiştiriyordu. Tıpkı kendini değiştirdiği gibi...

"Sana dava falan açmayacağım." Dedi en sonunda...

"O zaman niye geldin buraya ? " Soran gözlerle Jongin'e baktı . Yixing ve sevgilisi de ikiliye merakla bakıyordu .

"Çünkü senden yeni bir şans istiyorum."

Şans mı demişti o ? Pardon ? Sehun anlamıyordu bunu. Aradan yıllar sonra Jongin gelmiş ve ondan şans dilemişti. Sehun ona tabiki de şans falan vermedi. Kendini aldatan birine yeniden nasıl güvenebilirdi ki ? Kai defteri yıllar önce kapanmıştı onun için...

💌💌💌💌💌💌💌💌💌

Kai ve Luhan cephesinde bunlar olurken Suho cephesindeyse şöyle olmuştu. İlk etapta genç ceo iddiaları yalanlamış ve Sehun'a dava açmıştı. Bu tabiki de göstermelik bi davaydı. Junmyeon için Sehun her zaman önemli olmuştu ama onun toplum içinde bı statüsü vardı ve bunu temize çıkarması için böyle yapmak istemiş bunu da aynen Sehun'a bildirmişti sekreteri aracılığı ile..

Baekhyun cephesinde ise hayatının şokunu yaşamıştı. Çünkü Chanyeol Baekhyun'la ciddi bi ilişkisi olduğunu söylemiş ve bu yaptığının çok yanlış olduğunu gerekirse dava açacağını söylemişti. Evet böyle olmuştu. Grup arkadaşı eski sevgilisiyle çıkıyordu gerçekten de... Ama bu Sehun'un o kadar da zoruna gitmemişti . Çünkü Baekhyun'a olan ilgi ve alakasını uzun zaman önce kaybetmişti. Lakin Baekhyun ve Chanyeol ona dava falan açmamıştı. Konuda kapanıp gitmişti....

Luhan cephesindeyse aynen şöyle olmuştu. Luhan ilk uçakla Kore'ye gelmiş ve Sehun'la buluşmuştu..İkili uzun zaman sonra bir araya gelince içerde bi yerlerde bı şeyler kopmuştu ama Sehun bunu belli etmedi... Luhan sessizliğini bozdu bunun üzerine...

"Sehun ben buraya geldim. Gelme sebebim de sensin.." Nasıl uygun kelimeler kullanacağını bilmiyordu genç adam..."Yani buraya geldim çünkü bir şeyler olsun is---"

"Luhan seni hala seviyorum. Hislerim aynı. Hiç değişmedi." Bunu der demez Luhan'ın ellerine uzandı. Luhan'ın gözleri dolmuştu buna karşın ...

"Ben de hala seni seviyorum. Sana inanmadığım için özür dilerim."

İşte böyle oldu. İkili yeniden barıştı. Sonra da Sehun şarkıcılığı tamamen bıraktı. Luhan da dizi setlerine ara verdi...

Luhan ve Sehun aşklarının ilk başladığı yer olan Tayland'a yerleşip evlendiler...Artık sonsuza dek birbirlerine aittiler...

⌜Bölüm Sonu ⌟

Ve kısa bir final bölümüyle Sehun'lu fic bitti. Vakit ayırıp okuyan herkese çok teşekkürler..Başka ficlerde görüşmek üzere ...Kendinize iyi bakınn💌💌

to all the boys :: oh sehun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin