Elizabeth Ivory Potter.
Kime sorduğunuza göre alacağınız tepkinin tamamen zıt olacağı o kız.
Bencil, dedikoducu, zehirli, narsist, züppe, sürtük bir parti kızı mı?
Ya da Hogwarts'ın gördüğü en büyük illegal uyuşturucu ağının kurucusu mu?
Veya sadece iki tarafada uymadığı için kendi yolunu yaratmaya çalışan ve sadece eğlenmek isteyen bir genç mi?
Kendisi bile onun kim olduğuna cevap veremezdi. Kolay biri değildi o, onu sevmek zordu, hatta imkansızdı biliyordu.
Zehirli bir sarmaşığın dalları arasında kalmak gibiydi.
Ancak aynada sürekli gözlerini kaçırdığı o yabancı yansıma hakkında kızın bildiği tek bir şey vardı.
O özgürdü. Onu bağlayan görünmez prangalar yoktu.
Yeri geldiğinde Slug kulübünde safkan tarzı valsler yapacak, ağabeyine karşı duracak hatta en yakınları sayılan Slytherin Yılanları ile Muggle Londra'sı turunu gerçekleştirecek kadar özgürdü.
Bu tarafsızlığın ve arada kalmışlığın getirdiği en büyük lütuftu Elizabeth için. Baskının ve kuralların neredeyse olmadığı bir ailenin getirdiği rahatlığa ve asi ruha sahipti o.
Potter ailesinin tek Slytherin'i, ünlü çapulcu James Potter'ın minik(!) kardeşi, çoğu genç büyücünün hayallerindeki sevgili, Slytherin yılanlarının en tehlikelisi, sırların ustası ve sihirli uyuşturucu ağının kurusu aynı zamanda ortağı olan, Elizabeth Ivory Potter.
Fakat dünyalarında yükselen savaş onun bu değerli hazinesini elinden almaya başladığında ne olacaktı?
En yakınları safkanlık hakkında karşı taraflarda durduğunda cadı kime güvenebilirdi?
Yıllardır birlikte gülüp eğlendiği dostları sokaklarda katliam için yanıp tutuşan katillere dönerken, ağabeyi ve onun arkadaşları bunu engellemek için örgütlenirken o ne yapmalıydı?
Belkide en çok değer verdiği ortağı, sevgilisi ve hayatta aşık olabileceği tek insan onun yanında kalmaya devam eder miydi?
Sadakat ve verilen sözlerin, aile ve dostluğun, beyaz ve siyahın bu savaşı karşısında, Elizabeth nasıl özgür kalabilirdi?
꧁ Cast ꧂
❝ Master of Secrets ❞
Elizabeth Ivory Potter
as Kaya Scodelario❝ Half Blood Prince ❞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐨𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐈𝐯𝐲
Fanfiction➢ " If we fall, we fall together Severus." ➢ " The half blood prince and master of secrets, such an unique team right? "