3- ❝ sigara ve kolye ❞

36 7 0
                                    

•:*´¨'*:•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•:*´¨'*:•.☆ ☆•:*´¨'*:•.

You were the one that I loved
Don't need another metaphor, it's simple enough
•:*´¨'*:•.☆ ☆•:*´¨'*:•.

Genç cadı bıkkınlıkla dünyanın en sıkıcı dersi olan sihir tarihini dinliyordu. Hayalet profesörün sesi bile normal öğrencilerin uykusunu getirmeye yetiyorken Elizabeth gibi uyku problemli birinin ekstra çaba göstermesi gerekiyordu.

Sihir tarihi kitabının altına gizlediği ürün listesine son bir kez baktı. Ardından katladığı kağıdı yanında duran Regulus'a belli etmeden çantasına koydu.

Genç cadı için işler beklediğinden bile iyi gidiyordu.

Hazırlanması gereken üç sipariş vardı ve Quidditch maç sezonunun başlamasına az bir süre kala üç sipariş kazanmak gayet iyiydi.

Eğer böyle bir hızla devam ederlerse Elizabeth maç sonrası zafer partilerini hayal edemiyordu. Hogwarts'ın parti ruhlu öğrencileri sayesinde Elizabeth ve Severus servetlerini katlamaya devam ediyordu.

"Böylece cincüce isyanlarının sonunda geldik. Her birinizden bu ders anlattıklarım hakkında birer parşömen özet isteyeceğim anlaşıldı mı?"

Elizabeth sıkıcı dersin bitmesi üzerine derin bir nefes verirken eşyalarını toparlamaya başladı.

"Yine dinlemediğin bir dersi bitirmiş oldun Ivy. Bu sefer benden not dilenmeye çalışma diye önceden uyarıyorum seni!"

"Gerçekten Reggie bu dersin bu kadar sıkıcı olması benim suçum değil ayrıca senin notlarına muhtaç değilim sonuçta başka arkadaşlarımda var."

"Evan veya Barty'nin yazısını tercüme edebilmeyi öğrenmek bu derse çalışmaktan daha zor bir iş haberin olsun."

"Hey Reggie bu oldukça kırıcı!"

"Merak etme Ivy benim notlarımı alabilirsin ben Reggie'nin aksine gayet paylaşımcı biriyim."

Elizabeth arkadaşına gülerek göz devirdi. İstemese bile Regulus'un haklı olduğunu biliyordu.

Evan ya da Barty'nin el yazısını okumaya harcayacağı çaba ile sihir tarihine sıfırdan çalışmak aynı süreye eş değerdi. 

Tabi bir diğer seçeneği Severus'un eski ödevini bulup üzerinde ufak oynamalar yapmaktı.

Ne de olsa Severus'un sihir tarihinden olağanüstü ile geçtiğine şüphe yoktu.

𝐏𝐨𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐈𝐯𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin